MW2 - Genstart Rank

• Hej =)

- Jeg har lige købt CoD MW2, og var godt i gang med at spille da jeg pludselig fik en masse exp, og før jeg viste af det, var jeg i rank 35, og det er ikke fedt. Jeg tror jeg var kommet til at gå ind i en eller anden slags cheat bane.. =( ..

- Nogen der ved hvordan man restarter sine ranks til 1, så jeg kan begynde forfra, og hvordan kan jeg skelne forskel mellem normale baner, og baner med snyd i? =S

• Der findes ingen "offentlig baner" med snyd i ;) og du kan ikke bare reset din rank - du kan starte på prestige når du rammer rank 70

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Spillet er uheldigvis offer for at folk har lavet cheats til selv at blive host for servere hver gang og nogen har implementeret både fast-track xp og nogle kan sågar fjerne alle dine xp :(

Du kan som det ser ud pt. ikke se hvad der er hvad, da spillet sådan set tilslutter dig servere på må og få. Tror desværre ikke nogle af trickene fra det gamle MW virker til at reset stats i MW2, da de vist er linked til iwnet (ret mig hvis jeg tager fejl).

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af Renegger
    Spillet er uheldigvis offer for at folk har lavet cheats til selv at blive host for servere hver gang og nogen har implementeret både fast-track xp og nogle kan sågar fjerne alle dine xp :(

Du kan som det ser ud pt. ikke se hvad der er hvad, da spillet sådan set tilslutter dig servere på må og få. Tror desværre ikke nogle af trickene fra det gamle MW virker til at reset stats i MW2, da de vist er linked til iwnet (ret mig hvis jeg tager fejl).

QFT - Vil dog tilføje at IWNET folkene har arbejdet hårdt på at lukke sikkerhedshullerne så at folk ikke har muligheder for hacks og mods.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Du kan måske skrive til steam support og høre om det er muligt at få resettet netop fordi du tror der er gået noget galt? Ku jo egentlig også være godt at vide :D

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Lad vær med at bruge så meget tid på det, det er simpelt og let!

Gå ind i mappen hvor spillet ligger i, og så slet players... så er du level 1 igen og skal levele..

- til dig ovenover :D - alle levels og emblems osv. ligger gemt på egen computer, så det er bare at slette mappen. dvs. det ikke ligger fast på steambrugeren.