• Syntes dog din idle er noget høj...


    Når du siger work, er det så spil eller torture test?


    Hvad program bruger du til at måle med?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • kender ikke lige det program du bruger, men prøv at hente det lille program som hedder HW monitor, og så lige tjek hvad den siger af temps...


    ved godt det ikke er helt samme serie, men min I7 860 ligger kun på 36 grader.. så vil mene dine temps er for høje

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Har hentet HW monitor, og nu synes jeg det er underligt.


    Nor jeg ser på sektionen Temperatures: CPUTIN - så ligger denne på 52C.


    Se yes herunder under: Temperatures for core 0,1,2,3 - så ligger de på ca. 40C.



    Hvilken en skal jeg se efter?

  • ved mig er der 3 CPUTIN'er...


    en af dem er gennemsnits temp på CPU
    en er Motherboard og en er Power/AUX temp.


    men den du skal bruge lige nu er dem som du nævnte med core 0-4, at de ligger på 40 er helt okay for idle..


    du kan evt. prøve at lade programmet køre i baggrunden og så køre et spil eller hvis du har et program som sluger lidt ressourcer, når du så er færdig så tjek hvad "max" temp er og skriv den herinde, så kan vi se om den er for høj eller normal..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his