V: skulltrail bundkort med cpu´er og ram

  • Man kan få et Skulltrail bundkort til pt. 250USB på ebay.com, kombineret med 50% for dine CPUer og en lille sjat for RAMmene.


    Bundkort: 1250,-
    CPUer: 3500,-
    RAM: 400,-


    Men det er nok de færreste som lige impulskøber sådan et setup :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af torsk2
    vurderingen af board og cpu virker fin syntes jeg. men ville virkelig være ked af at sælge rammene så billigt da 1 enkelt 2gb blok koster lige under 800kr. og der er 4 af dem :-)


    De fleste 2GB Reg. ECC DDR2 moduler koster omkring 400 - 450 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af torsk2
    muligt...men som du selv påpegede var det her FBDIMM :-) og de her moduler koster 772kr stykket og de er stadigvæk i ubrudt kingston embalage :-)


    Tror ikke du får meget mere end folk har vurderet er i tråden, hvis du overhovedet kan få så meget for det hardware her i DK, mange vil jeg tro venter på de nye intel cpu-er istedet for at investere i et gammelt setup som dit.


    FB-Dimm bliver jo ikke brugt af normale brugere, kan ikk huske om apple bruger dem i nogle af deres Mac PRO, ellers er det jo kun servere, så hvis du vil sælge vil jeg foreslå dig at prøve sådan noget som Ebay, DBA og den slags steder da jeg ikk tror folk her i DK vil betale det du ønsker for dit hardware.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ja, jeg må sige det samme. Tror ikke du kan finde nogen der vil betale mere end 5000,- kr for det. Det er helt sikkert lækkert hardware, men det er få mennesker der reelt har brug for sådant et system.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af torsk2
    muligt...men som du selv påpegede var det her FBDIMM :-) og de her moduler koster 772kr stykket og de er stadigvæk i ubrudt kingston embalage :-)


    Nej det gjorde jeg ikke, jeg skrev bare at Reg. ECC ikke virkede med bundkortet.


    Et lignende FBDIMM modul koster cirka 500,-.


    Men som der også bliver sagt, er det ikke nemt at sælge speciel hardware, med mindre man lige rammer ind i den rette køber.