Indlæg af torsk2

    Det er vel som man ser på det. Har haft TDC/yousee i 4 år nu og de er de eneste der har været tilfredsstillende. Har tidligere haft CBB, Telia, Telenor og 3. Ville ikke anbefale dem til min værste fjende....Altid problemer med faktura og deres service var forfærdelig

    Langt de fleste sæt er uåbnede så de holder værdien, men smider da gerne nogle billeder op når jeg har lidt tid. Der er vel 150-200 samlede modeller i øjeblikket :-)

    Ja, mig og mine 2 drenge samler. Har for ca 500.000, så det er ikke de 7000 yderligere, der ødelægger det :-). Vi skulle gerne have minimum 2 af alle officielle lego star wars sæt der er lavet.
    Det virker som mange penge, men kan fortælle at der er lavet en stor Millennium falcon før. Den kostede 4700 og dem købte jeg 8 stk af. har siden solgt dem for 15-18.000 stykket


    Og jeg kan garanterer dig for at der er mange tusinde samlere, der er ligeglad med prisen

    Jeg søger en ældre AMD processor til FM2/FM2+. Det er ikke en helt bestemt model jeg søger, men bare en A8 eller en A10. køler er ikke et must
    nogle der har noget brugbart?

    Skal af med dette hardware. Asus M5A97 R2.0 bundkort med AMD FX6300 black edition og 16Gb hyperX fury ddr 3 ram 1866mhz. det er ca 3 uger gammelt og købt ved komplett. så der er naturligvis kvit med. kan afhentes i svendborg. prisen er rimeligt fast ,1500kr

    Har et kit på 2 x 4 Gb hyperX fury (1600) liggende. Sættet er forseglet... men der er ikke kvit på, da de oprindeligt var en del af et opgraderingskit som er solgt videre. sælges for 250kr + evt porto. kan afhentes på sydfyn

    hej


    har en 2.5" seagate hybrid disk jeg skal af med. den er på 1TB og har kørt ca 200 timer. den er købt sidst i juli og der er kvit med fra Dustin home. nyprisen var 850pp


    500pp eller afhentes i svendborg

    nu er det ikke for at virke småsur eller noget, men der stor producent. det er ARCTIC COOLING.....:-) kan ikke sige så meget ud over det da det er en færdigkøbt maskine. 5 sek på Google, så har du svarene på de spørgsmål du lige stillede.


    og ja...en quadcore A10 APU med radeon 7660 GFX kan godt spille film uden at det hakker. og diablo 3 og MW2 :-)


    og der er desuden HDMI af udgange på GFX

    den befinder sig i svendborg på sydfyn


    .....men den kan bringes ud inden for rimelighedens grænser :-)