nogen piger

  • er der egentlig nogle piger som har en bruger herinde eller er vi kun han køn som sidder og diskutere ?(?(?(

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Jeg ved da at min kone har været på, men det blev vist lidt kompliceret for hende da der var flere der mente hun nærmest virkede som psykolog, så hun droppede sku ud...
    Det er det der med tonen og sådan noget...
    Men hvem ved , måske vender hun tilbage..
    :camp:

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    vi har da nogen enkelte piger.. men det er ik fordi vi svømmer i chicks herinde.. ville ellers være rart hvis vi gjorde :T


    HeHe Gris... :))


    Tja, jeg ser det her lidt som et fristed for kvinder.... Ud over computer-delen naturligvis... :))


    På en måde, så er det vel fint nok at man lige kan fyre en plat blondine-vittighed af sammen med resten man skriver... *G*


    Sådan noget gør man jo ikke.... forhåbenligt.... når der er en tøs i nærheden....


    Ej, joh, det kunne da være hyggeligt nok med nogle flere tøser her inde på en måde, men det er jo også MEGET begrænset hvor mange tøser der findes som har det man kalder "teknisk snilde".... De fleste tøser ved jo ikke engang hvordan en bil virker... :)) ... HeHe... Ja, jeg er grov når jeg kan slippe afsted med det... :))


  • :clap::clap:


    det har du ret i hehe... typisk piger og sige "orh jeg så en fed bil i dag... nåårh, hva var det for en? ... det ved jeg ik.. DOH"

  • der er heller ikke noget være end når nogen kommer og siger "åhh hvad jeg har set en ferrari" og så spørger man selfølgelig hvad det var for en og så siger de altid "det ved jeg ik men den var rød" :crazyeyes:
    se så kunne det jo godt blive et problem at gætte hvad det var for en da alle ferrari'er er lavet i rød :crazyeyes:


    prøv at gå ind på årgang 1994 og find "kvinder og biler" den er spass http://www.farligfredag.dk/

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • som sagt så arbejder jeg på et plejecenter..
    Det siger sig selv , at der er ikke just overbefolket med mænd sådanne et sted...
    Så ene mand og 80 kvinder....
    Jo der er sku nogle kvikke piger imellem,,,


    Og vittigheder...
    Nogen gange grovere end vi kan fyre af.. tro mig..


    Tag brillerne af mand, så jeg kan knalde "dem"..
    måske lidt tam men de kan være grove.. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by joatim
    der er heller ikke noget være end når nogen kommer og siger "åhh hvad jeg har set en ferrari" og så spørger man selfølgelig hvad det var for en og så siger de altid "det ved jeg ik men den var rød" :crazyeyes:
    se så kunne det jo godt blive et problem at gætte hvad det var for en da alle ferrari'er er lavet i rød :crazyeyes:


    prøv at gå ind på årgang 1994 og find "kvinder og biler" den er spass http://www.farligfredag.dk/


    jeg har da set en gul og sort ferrari :crazyeyes: men de er anyway grimme ;) næ næ Toyota Celica eller Supra.. eller Nissan Skyline ;) det er noget der rykker :clap:

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    Godt med lidt Toyota fan...
    Dem forstår kvinder også bedre at håndtere end de der vilddyr fra italien..


    Toyota længe leve..


    Ik den celica jeg ska ha engang :evil: men der er anyway ik nogen kvinde der får lov til at køre i den hehe.. hun ka få en gammel polo :D

  • Ja, se det med et andet perspektiv..
    Når damerne bliver rigtig gamle, måske kan de ikke længere gå, og hjemmehjælperen har travlt med kaffen hos gamle hr. hansen...
    Så er det jo en god måde at komme i kontakt med kortklubben på, og hvad så med lige at dele et par erfaringer med veninden uden at der er andre der lytter..
    Og høreapperater det behøver ikke stå på fuld styrke..
    Det er fremtiden..
    Alene-- og dog kontakt med mange..

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    Godt med lidt Toyota fan...
    Dem forstår kvinder også bedre at håndtere end de der vilddyr fra italien..


    Toyota længe leve..


    Toyota :rolleyes:
    længe leve Alfa.Ducati.Lamborghini.Cagiva.ferrari.Bimota.Bucati.Aprilia.Moto Guzzi :clap:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home