Syg GamerLaptop!!

  • Hey alle.. sad og kiggede lidt efter noget bios update på msi.com til min kærestes netbook, da jeg faldt over dette her.. nemlig den nye MSI GT740!!


    den lyder sku da for vild... og specielt til prisen..


    se specs.


    Original Windows ® 7 Home Premium


    17 "TFT-LCD Widescreen-skærm


    Eksklusiv ECO Engine Power Management System


    Eksklusiv Cinema Pro Teknologi


    Kabinet kombinerer aluminiumslegering byggeri og børstet metal tekstureringsproces


    High-end GeForce GTS 250M 3D separat grafikkort (med DDR3 1GB VRAM)


    Core i7 720QM 1.6 GHz, 6 MB cache


    4 gb ddr3 ram


    Blu-ray afspiller og brænder


    500 gb E-sata hdd


    5 SRS Premium Sound ™-certificeret hi-fi-højttalere


    HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output


    Indbygget 2.0 Mega Pixel Webcam


    802.11 b / g / draft-n trådløs LAN med Bluetooth


    Pris: 11.310 kr

  • Maskinen fra mm er da klart at foretrække af de 2, gud vide hvorfor man opretter sig og det første man poster er sådan en anbefaling. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Maskinen fra mm er da klart at foretrække af de 2, gud vide hvorfor man opretter sig og det første man poster er sådan en anbefaling. :$


    tjaaa det kan jo være han syntes den lød vild.....men at dem på tweak er lidt mere inde i sagerne :rules: :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • jeg læner mig lidt op af Dyas mht. :rules:


    og kan så tilføje at jeg selv købte en Toshiba Qosmio til 13 af de lange, for at prøve den, og se hvor meget spark der var i den.


    den samme intel i 7 720 cpu.


    6 gb ddr3


    1000 gb hdd.


    18,4" full hd skærm


    og det tidligere omtalte Geforce GTS 250 kort.



    Jeg prøvede et par forskellige spil 3d spil på den.


    bl.a. Blacksite (3d shooter).


    Og det var helt klart at man på ingen måde kunne afvikle spillet i den opløsning som skærmen var i eller bare tæt på.


    Det var en kæmpe skuffelse at se en bærbar fra toshiba til 13kg blive fuldstændigt slagtet.


    Mest pga. af 250'eren. jeg havde bare ikke ventet at det var SÅ ringe, på trods af "GTS" neddroslingen.


    Bærbare i dag bliver ikke bygget med grafikkortet som 1 prioritet men derimod ram og hdd. da det er det som maskinerne bliver brandet på til hr. og fru dk, da de ikke kender betydningen af godt grafikkort vs. mange ram f.eks.


    jaja.. men mm'eren ser da fed ud. :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nicolauschmidt
    jeg har faktisk lige googlet at en del testsider er kommet frem til at ati 5650 svarer til Nvidia Geforce GTS 250 .


    Tak, men nej tak siger jeg bare.. !! :oops:


    Det håber jeg ikke da ATI's 5650 ligger 38 på denne liste og GTS 250 Nr. 40, man ja ikke den store forskel. http://www.notebookcheck.net/M…Benchmark-List.844.0.html


    Derimod den fra Elgiganten er ikke ringe med et GTX260m, som svarer til et GeForce 9800 GT i en stationær.


    Men vi skal jo op i en hel anden prisklasse for at snakke fede gaming laptops. Som helst skal indeholde GTX260 sli, for at være rigtig fede, eller GTX 280m sli. Eller ATI's ditto HD4870 x2.


    påstanden gik jo også på at den var vild til prisen, hvor jeg bare sagde at det nu hang meget godt sammen...