Internetforbindelse

  • Hello :rules:


    Min mor og jeg skal finde os et hurtigt internet til en god pris..


    Det eneste krav der er at det skal være trådløst internet og det skal minimum være 10 mbit..
    Hvad ville i foreslå i forhold til pris, hastighed, service og opsætning??
    Skriv hvis i har nogle gode :idea:


    Venlig Hilsen Schouw

  • det vil være en god ide lige at skrive hvor du bor henne i danmark....


    jeg har sydenergi, det er hurtigt og rimeligt billigt.


    fullrate skulle også være rigtigt godt og billigt, og de skulle være i det meste af landet.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Ja, du skal som udgangspunkt ikke betale noget selskab ekstra om måneden for trådløs forbindelse, men istedet selv købe en trådløs router.


    Når det er sagt, så afhænger det af hvor du bor, og hvad der er af "lokale" udbydere.


    /ask


  • Det har ikke noget med internetudbyderen at gøre, det kræver blot en trådløs router. ;)

  • Bor i Valby, København ..
    Hmm hvad ville i så mene var den billigste løsning i forhold til trådløs router og trådløs forbindelse???


    Undskyld men har ikke for vildt styr på det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schouw
    Bor i Valby, København ..
    Hmm hvad ville i så mene var den billigste løsning i forhold til trådløs router og trådløs forbindelse???


    Undskyld men har ikke for vildt styr på det..


    telia, cybercity, fullrate, yousee ( hvis du har kabeltv ) disse 4 har alle sammen nogle formidable priser, og de bliver nok ikke meget billigere, da alle lejer sig ind på tdc's kobbernet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    telia, cybercity, fullrate, yousee ( hvis du har kabeltv ) disse 4 har alle sammen nogle formidable priser, og de bliver nok ikke meget billigere, da alle lejer sig ind på tdc's kobbernet.



    Helmer CyberCity findes ikke mere :P det er Telenor nu :)