B: Htc touch pro 2

  • Jeg overvejer så småt ud anskaffe mig en tlf med bedre kamera funktioner samt evt. lettere vægt, dermed ikke sagt at jeg nedvendigvis bytter, vil dog li se om nogle skulle have et godt tilbud der kunne friste, for da jeg nok skal have mit nuværende tlf abbonnement en del tid vil jeg måske godt have en "sjovere mobil"



    Har som skrevet:
    - Htc touch pro 2 ( med nyeste software rom på, dvs windows mobile 6.5 med appstore)
    - en skærmbeskytter , sidder på
    - bærepose jeg bruger til den
    - alu cover, ikke brugt
    - dockstation, super hurtig opladning
    - almindelig oplader
    - diverse kabler + kasse kvittering og det hele


    telfononen er ikke simlåst og er købt af en anden person i slutningen af 2009 som kun selv havde brugt den få dage, der minimale småridser dog knap synligt da jeg passer godt på mine ting.



    I kan skrive hvad i evt. kunne være intresseret i at bytte med og så kan vi se hva der sker, befinder sig på frederiksberg foresten og fortrækker at kunne mødes hvis det kommer så vidt :-)

  • jammen havde ik tænkt mig at sælge Tlfonen er dyr i salg, så det tror jeg ikke kommer på tale herinde :-) du kan jo tjekke nyprisen er sikker på du ikke er villig til at give noget nær hvad jeg skulle have for den.


    evt modeller jeg kunne overveje kunne nokia 97 mini, nokia e72, n900, sony erricson satio, htc hd 2, blackberry tlf'er, eller nyere udenlandske andriod tlf som driod/milestone.


    Andre high end modeller!


    :unnamet , desværre leder efter kun efter high end smartphones.


  • Jeg kender godt nyprisen ;)


    Ellers havde jeg ikke spurgt - Alt efter om der er kvitering osv, så kan du jo komme en minimumspris, hvis du er frisk på at sælge den for kontanter.

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • hehe okaj, i første omgang er jeg ikke intresseret i at sælge den for cash men kan godt være det ændrer sig, med alt extra udstyret+ kvittering så er prisen 3500 kr evt pp. regnede bar ik med nogen ville smide det, da folk herinde plejer at være gladere for ting der ka ryge ned på 50-60 procent af nyprisen :-) hvilket den ikke gør!

  • Så da gerne at den gik til 50-60% af nyprisen ;)


    Men du må skrive hvis du ændrer mening - for så er jeg interesseret, også selvom det er til 3k+...

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Har måske skiftet mening faktisk...



    har sat den til et muligt salg hvor jeg nok dog ikke sælger for under 3.400 kr ( der vil jeg så rimelig vis også sælge den)



    leder efter en htc hd 2 eller en iphone 3gs som det ser ud men kan måske bar købe en brugt hvis nogen vil en reel pris for den, for ellers kan jeg altid smide den på dba og få endnu mere :-)