Indlæg af Simon2901

    Hej


    Søger en DSI


    standen skal være super og det bestemt et plus at der følger et r4i kort med til den eller lignende :-)



    sælger skal helst kunne mødes i københavn til en handel :-)

    nå men hva skal du så ha for din macbook pro ?


    hvilken en af modellerne er det ( den lave spec eller høje)?


    du sku ik være intresseret i et par super stand turntables pladespillere + mixer :)?

    ja men som sekundær knapper dvs man trykker funktionsknap og så bliver fx i og l til å ø
    det virker fint og man kan skrive enormt hurtigt, vil mene det er det bedste tastetur jeg jeg har prøvet til en mobil, og ift min gamle ipod touch eller nokia e71 så skriver jeg nu meget meget hurtigere.


    :) du må foresten godt skrive til min mail istedetfor så jeg ik ska tjekke forum'et så kan vi evt forhandle om en pris.

    fantastisk ak_-k- :-)



    altså overtog den fra en gut der ik ritti havde brugt den da han havde købt 2 nye mobiler samtidig så fik den et par uger efter hans køb, så har vel haft den i små 3 måneder max vil jeg tro.


    der er kvittering på mobil fra telia plus den tidligere sælger har skrevet under på at han har solgt den så der ik sku være noget bøvl med evt reperation af telefononen.


    li pt er ekstra udstyret følgende:


    - en dockingstation
    ( lader tlf seriøst hurtigt op! og tlf holder ofte flere dage uden opladning)


    - et alu cover
    ( som jeg ikke har brugt da jeg syntes tlfonen er rigelig solid uden )


    - Skærmbeskytter
    (sidder på skærmen, dog vil jeg mene der sagtens kunne være småridser i skærmen da det jo ik er en glasskærm dog ikke noget stort, dog vil jeg altid anbefale at have den på for en sikkkerhedskyld)


    Standard udstyr er følgende:


    - Oplader usb (kan sættes ind i wall opladeren)
    - Oplader wall
    - stylus ( der sidder i tlf)
    - Htc Headset
    - original indpakning, manualer osv


    Havde enlig også en lille bærepose som ik hørte til den men som var htc og som passede perfect :-) men da jeg ik har været meget ude efter nyttår pga jeg er tilkaldevikar li pt ( og jeg kun bruger den når jeg er ude) så har jeg simpelthen ik kunne finde den, men den for man også med hvis den dukker op når jeg leder :-)




    tror det var det, ellers må jeg li rette mig selv hvis der skulle være mere hehe. du kan skrive på min mail simon2901@gmail.com istedetfor hvis du vil

    Har måske skiftet mening faktisk...



    har sat den til et muligt salg hvor jeg nok dog ikke sælger for under 3.400 kr ( der vil jeg så rimelig vis også sælge den)



    leder efter en htc hd 2 eller en iphone 3gs som det ser ud men kan måske bar købe en brugt hvis nogen vil en reel pris for den, for ellers kan jeg altid smide den på dba og få endnu mere :-)

    Btw ville li informere om at de første par links på pricerunner ikke viser htc touch pro 2's pris det er en htc touch 2 den viser, prisen fra ny er 4100, havde nogle ånsvage kommentarer på et andet forum omkring det så de frabedes her, kun seriøs snak, jeg er ikke nogen uerfaring sælger :-)

    Nå så fandt jeg ud af at jeg har det helt forkerte mobil abonnement da jeg skal over i et 3 ideal 399 så jeg kan bruge min trådløse internet lidt hårdere.


    derfor kan jeg hvis nogen har cashen til at smide efter den, sælge min htc touch pro 2 der ikke er låst og som har en docking station et alu cover og muligvis en lille bærepose ting ( som jeg ik ka finde siden igår :-O, dog ikke noget der har den store værdi hehe)


    tlf er i fin stand med få småridser/mærker skal siges at jeg passer godt på mine ting så den er abselut i flot stand og det er virkelig småting som jeg blot nævner da jeg selv går meget op i at den slags skal informeres:-)



    http://www.pricerunner.dk/pl/1…h-Pro-2-Sammenlign-Priser


    koster billigst 4100 kr ca. fra ny + porto og min er et par måneder gammel, har kvittering, kasse og det hele


    ignorerer alle bud under 3000, og kan ikke love den bliver solgt for under 3400-3500 og mødes jeg til en handel på frederiksberg da jeg gerne vil have tingene gjort ordenligt og enkelt.


    har til den 28 januar til at skifte mit abbonnement udløber så derfor bliver der kun en hurtig handel hvis nogen byder noget jeg finder acceptabelt!



    Og ingen ligegyldig offtopic tak!

    hehe okaj, i første omgang er jeg ikke intresseret i at sælge den for cash men kan godt være det ændrer sig, med alt extra udstyret+ kvittering så er prisen 3500 kr evt pp. regnede bar ik med nogen ville smide det, da folk herinde plejer at være gladere for ting der ka ryge ned på 50-60 procent af nyprisen :-) hvilket den ikke gør!

    jammen havde ik tænkt mig at sælge Tlfonen er dyr i salg, så det tror jeg ikke kommer på tale herinde :-) du kan jo tjekke nyprisen er sikker på du ikke er villig til at give noget nær hvad jeg skulle have for den.


    evt modeller jeg kunne overveje kunne nokia 97 mini, nokia e72, n900, sony erricson satio, htc hd 2, blackberry tlf'er, eller nyere udenlandske andriod tlf som driod/milestone.


    Andre high end modeller!


    :unnamet , desværre leder efter kun efter high end smartphones.

    Jeg overvejer så småt ud anskaffe mig en tlf med bedre kamera funktioner samt evt. lettere vægt, dermed ikke sagt at jeg nedvendigvis bytter, vil dog li se om nogle skulle have et godt tilbud der kunne friste, for da jeg nok skal have mit nuværende tlf abbonnement en del tid vil jeg måske godt have en "sjovere mobil"



    Har som skrevet:
    - Htc touch pro 2 ( med nyeste software rom på, dvs windows mobile 6.5 med appstore)
    - en skærmbeskytter , sidder på
    - bærepose jeg bruger til den
    - alu cover, ikke brugt
    - dockstation, super hurtig opladning
    - almindelig oplader
    - diverse kabler + kasse kvittering og det hele


    telfononen er ikke simlåst og er købt af en anden person i slutningen af 2009 som kun selv havde brugt den få dage, der minimale småridser dog knap synligt da jeg passer godt på mine ting.



    I kan skrive hvad i evt. kunne være intresseret i at bytte med og så kan vi se hva der sker, befinder sig på frederiksberg foresten og fortrækker at kunne mødes hvis det kommer så vidt :-)

    Hej køber Shuttle med følgende dele fra en person inde fra forumet


    Shuttle: SP35P2
    Processer : Intel Q6600
    Ram: OCZ 4GB pc 6400


    Så nu leder jeg efter et godt grafik kort at smide i, dog er jeg ikke helt klar over restrektionerne så ved ikke helt hvilke kort jeg kan smide i og som vil køre godt med systemet osv, så håbede nogle kunne dele deres viden :-)


    indtil videre har jeg kikket på et brugt GF 8800 GFX kort brugt til 500. Men ville gerne have et endnu bedre hvis det var muligt?


    Harddisken ville jeg gerne have en stor harddisk billigst muligt på 1tb+


    hvad dvd brænder angår er det vel bar at købe en billig en eller hvad?


    skal siges at jeg vil smide windows 7 home premium 64 bit i maskinen også så det mangler jeg også.


    Hvis nogen ligger inde med dele jeg evt kan bruge køber jeg gerne brugt til en fornuftig pris, ved ik om jeg bør tænke på andre ting men er åben over for ideer :-)


    Mange tak for hjælpen på forhånd :)