Gamer Pc

  • :DHej. jeg har tænkt mig at købe den her gamer computer så vil gerne ha' den vurderet.
    den skal vurderes til om den er pengene værd + om den kan køre Counter-strike source og Call of duty modern warfare 2 uden problemer :roller:


    - AMD PHENOM II 965 x4 (4x3.4ghz) 8MB CACHE (AM3 BLACK EDITION)
    - GIGABYTE KVALITETS BUNDKORT 770T-UD3P (AM3 OG DDR3)
    - HD4890 1GB DDR5 GRAFIKKORT
    - 500GB HARDDISK, 7200RPM (32MB CACHE) (WD)
    - 4GB DDR3 1333MHZ KINGSTON RAM "DUAL CHANNEL"
    - 24x SATA +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER (SONY)
    - 750W GAMER STRØMFORS, 17DB, ULTRA STØJSVAG, HIGH-END
    - KABINET, ECCO-CASE SORT
    - THERMOSTATSTYRET CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES
    - 10 USB PORTE (2 ER PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 1394 FIREWIRE PORTE
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT HASTIGHED)


    der følger en 24" samsung skærm


    I alt 7000 kr. er den det værd?


    Tak på forhånd :clap:


    (Den er fra topdata.dk) ;)

  • Hej Carden


    Jeg har tidligere flyttet en lignende tråd du har oprettet, men det ser ikke ud til, at du har opdaget det, så derfor får du en besked her også.


    Som det fremgår af forumoversigten, så er denne afdeling udelukkende til for at du kan få vurderet en vare før et evt. salg. Det har altså intet at gøre med at få vurderet et køb før man foretager det. Det hører derimod hjemme i Hardware og Tilbehør hvor der er en lang række andre tråde med samme emne. Så du skal egentlig oprette en tråd derinde, eller bruge den du oprettede tidligere i dag.


    Normalt ville jeg flytte en tråd som denne, men jeg har altså i stedet valgt at efterlade en besked til dig her og så lukke den, så ser du forhåbentlig også hvad jeg har skrevet.


    Har du nogle spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte mig via PM.


    Mvh
    Heidi | Tweak.dk Crew
    Forum ansvarlig