HON Super FEDT standalone DoTA

  • http://www.heroesofnewerth.com/


    Check it out!!


    det er helt vildt fedt.


    Det er dog stadig beta.. jeg har 2 invites. jeg kan godt slynge 1 afsted.. jeg vil dog mene at vi så lige skal hjælpe hiandne her inde på tweak til at få alle med..
    Dalacian har nok også 2-3 invites.
    Men man for 3 invites når man tilmelder sig..
    Hvis man kan lide Dota eller er til sådan nogle spil og er trætte af den gamle engine, og trætte af det wc3 look og begrænsninger, så er dette meget "hurtigere" + langt flere muligheder med, og statestikker :)


    mit nick er ildhund hvis nogle af jer allerede er med så add til friends ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Added,


    Add også gerne mig. :D


    Nick: LasseON


    det er done :)


    Gerne komme flere, jeg tror jeg har fundet ud af at man skal forudbestille spillet før at få invites. Jeg har stadig en tilbage..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Er det svære at spille end wc3? Kunne da godt være man skulle prøve :)



    sværrer?? altså det er jo ikke wc3 det er sammenlignet med.. det er Dota :)
    Og det er ikke sværer, men man skal da lige lære det at kende, og finde ud af hvilke heros der er hvilke sammenlignet med dota.. eller i hvert fald hvilke skills de har.
    Og så går det hurtigere end dota, altså gameplay mæssigt, dvs det er mere flydende det hele.
    Der er ingen laggers hele tiden super nice, ingen delay. WEEE selv med 200 ms til amerikaner er der ingen delay, ikke engang når de voice chatter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Jaa men Dota spiller jo spillet normalt i W3 ;) Kunne da godt være man skulle prøve når det engang bliver færdig :)


    Hvorfor ikke prøve betaen? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Vi bør næsten lave os en Tweak gruppe i HON. :D
    Nogen der er med?


    Jeg er frisk, men er stadig noob, har kun spillet 10 kampe og så selvfølgelig lidt practice, men har ikke helt styr på taktik endnu, så kunne egentlig være rart med nogle man lige kan spørge/få hjælp af og ikke bare folk som sidder og skriver "noob" :S

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Jeg er frisk, men er stadig noob, har kun spillet 10 kampe og så selvfølgelig lidt practice, men har ikke helt styr på taktik endnu, så kunne egentlig være rart med nogle man lige kan spørge/få hjælp af og ikke bare folk som sidder og skriver "noob" :S


    Lyder godt.
    Jeg har vel efterhånden spillet 300 kampe, dog er min PSR ikkeså høj :cheers:


    Håber der er andre der vil være med. :)

  • Hey you guys..
    Ville høre om der var en der lå inde med en beta key som jeg kunne få.
    Har spillet meget dota, men stoppede da (som alle ved) er så meget leaver på garena, og har læst at der er meget anti leave og sådan i HoN.
    Ville være super fedt hvis der var en der gad sende en beta key, GameSmed@live.dk
    På forhånd Tak ^^

  • Ja der skulle vist nok være en helt ala. Rexxar - HoN har jo haft til formål at klone de "gamle" helte og tilføje nogle nye. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |