Left 4 Dead 2

  • Så er Valve klar med et nyt spil. Det er denne gang Left 4 Dead 2 der bliver set nærmere på. Left 4 Dead 2 er den længe ventede efterfølger til Left 4 Dead, og er et First Person Shooter spil som nok henvender sig fra 16 år og op efter da det er er rimlig voldeligt spil. Left 4 Dead 2 minder ringtig meget om Left 4 Dead, men denne gang er sværhedsgraden bare skruet op. Spillet fås til både PC og Xbox 360.


    http://www.tweak.dk/review/Left_4_Dead_2/1057/1/1


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2009/review/1057/billede_3.jpg]

  • Sig mig, er denne "anmeldelse" skrevet af en 8.klasses elev?


    Èn ting er, at anmeldelsen er noget juks og ikke just videre konkret. En anden, at der tydeligvis ikke er blevet læst korrektur efterfølgende. Men hvad værre er, så er det sprog der er blevet benyttet, så dårligt og opkastfremkaldende, at man ikke får lyst til at læse mere end de første par linier...



    Jeg har hidtil nøjes med at læse diverse nyheder og anmeldelser, men jeg blev nødt til at oprette en bruger for at kommenterer anmeldelsen af L4D2.




    Det, jeg i realiteten prøver at sige er, at jeg simpelthen savner noget kvalitetskontrol. Jeg ved godt, at Tweak.dk's primære målgruppe er 14-20 årige, men derfor bør der sgu være styr på ovennævnte alligevel.

  • Kan kun give dig ret.
    Jeg er selv tester på siden, og det er op til en selv at læse korrektur på sine reviews.
    Mange har ikke nogen der gider at læse korrektur for dem, og det er ikke altid at man kan se sine egne skrivefejl. Det er noget der skal gøres bedre i fremtiden, tak for din kritik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nicolas16
    Kan kun give dig ret.
    Jeg er selv tester på siden, og det er op til en selv at læse korrektur på sine reviews.
    Mange har ikke nogen der gider at læse korrektur for dem, og det er ikke altid at man kan se sine egne skrivefejl. Det er noget der skal gøres bedre i fremtiden, tak for din kritik.


    Det er vist en sandhed med modifiaktioner ;) Har selv været tester her på siden og er rimilg sikker på at en vis meget flink moderator gerne vil læse test igennem :)


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Det er vist en sandhed med modifiaktioner ;) Har selv været tester her på siden og er rimilg sikker på at en vis meget flink moderator gerne vil læse test igennem :)


    Mvh Stubkier


    Korrekt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mee2201
    ingen grund til at være negativ! men jeg gir' dig ret, det er ikke just en anmeldelse, men dog blot en forklaring på hva det er?
    :9xo


    Du missede hele pointen.





    Mit tidligere indlæg var ikke posteret udelukkende for at hakke ned på hverken anmelder eller Tweak.dk. Det blev posteret for at gøre opmærksom på noget, som jeg finder elementært på et site, hvor der er tilknyttet folk i funktion af "journalister".


    Desuden har jeg benyttet mig af Tweak.dk's nyheder de sidste mange år, og har indtil nu ikke følt en trang til at udtrykke min eventuelle utilfreds (eller tilfredshed), som jeg også nævnte i det tidligere indlæg.



    Lad mig understrege det:


    Jeg ønsker at Tweak.dk bliver et bedre site, intet andet (ok, mere sex, flere penge og en større bil, men sssh ;)).