S: Logitech G35 - Nye, men uden kvittering.

  • EDIT: Salget er genoptaget pga. manglende kommunikation med Chick her på det sidste. :(


    Sælger et par splinternye G35 høretelefoner som jeg har fået idag. De har kun lige været ude af pakken et kvarters tid for at teste om hvorvidt de har den velkendte svage hyletone når MIC'en kører- og det har de desværre. Dog intet man ikke sagtens kan leve med (Specielt hvis man nærmer sig slutningen på de 30 ;))


    Standen er som ny bortset fra at kablet er lidt krøllet (de pakker virkeligt det kable pudsigt ind når man får dem i pakken) og en lille afskrabning af den matte finish på det ene øre, som følge af at lagde dem lidt hårdt ved siden af tastaturet en enkelt gang.


    Der er ingen kvittering eller garanti på dem da de er sendt direkte fra Logitech som erstatning for RMA på mit tidligere par - sælger dem da jeg imellemtiden har fået et andet sæt som en tidlig julegave.


    Jeg lader salget køre julen over da jeg tager på juleferie langt fra internet fra imorgen tidligt og til d.1 - så forvent ikke svar i mellemtiden. ;)


    Jeg håber på en pris på ca. 3-400, da sættet er helt nye, men i byder bare løs - dog vil jeg bede om at i respekterer bud forrige bud. Men videre skal de ihvertfald.


    Køber betaler forsendelse (gætter på ca. 70kr? med Post DK da en pakken vejer ca. 1kg) / Alternativt kan hovedtelefonerne afhentes efter aftale i Nørresundby / Aalborg efter d.1.


    [Blocked Image: http://xpriserpic.edbindex.dk/Screenshots/91637.jpg]

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Nej desværre ikke. Har prøvet at tage et par billeder af dem med mit mobilkamera men det bliver noget grynet stads - de er som på billedet med undtagelse af den lille dims ved USB stikket og en hvid "prik" på det venstre øre hvor malingen røg af (vi snakker kuglepensprik). :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Så fandt jeg endelig lidt internet og checket mail osv.


    haiiyaa: Jeg har desværre allerede et Razer keyboard, så desværre ikke. ;)


    Chick: Jeg har ingen anelse - ved bare at den ikke er at finde på mit headset og at selve stikket har en lidt anden form (ny fabriksrevision måske?).


    Alle bud er set og pt. lyder Chick meget lovende :9xo - Jeg er desværre dog ikke hjemme før D.2 Jan som det ser ud nu, så jeg lader den lige køre indtil jeg er hjemme igen. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Så er jeg endelig tilbage igen. Venter på en handel med Chick - går den i vasken laver jeg en update og ser om tidligere bydere stadigvæk er interesseret. Ellers lukker og låser vi for en god handel. :cheers:


    Chick: Sender lige mit nummer via PM. Så kan du lige give lyd når du er i nabolaget :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet 2 gange, sidst af HerrMansen ().

  • Yes....så er tråden åben igen. Chick har ikke svaret på PM's i et godt stykke tid nu og jeg har valgt at prøve en gang til - det er jo en skam at smide et par prima bøffer ud. :)


    Igen, 3-400kr er mit mål og køber betaler porto'en. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nej de er desværre røget. Du må undskylde at jeg ikke har fået lukket tråden før nu. :O

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |