står og skal ha mig og skal ha mig en pladespiller men ved ikke særligt meget om lyd og ved sku ikke rigtigt hvor jeg skulle spørge udover her har budget på omkring en tusse og den skal kunne kobles til mit Denon RCD-M33 håber der er nogle der kan hjælpe
Pladespiller
-
-
Har din Denon en RIAA indgang? Ellers barberer det nogle hundrede af budgettet.
-
tror jeg ikke den har hvad skal man så ha ekstra er lidt en newb til lyd for at være ærlig :p
-
Jeg vil helt klart anbefale dig en Rega planer2 - (pladespiller) du kan næsten helt sikkert finde sådan en på dba eller hifi4all.dk til ikke ret mange penge. yderligere skal du have en riaa del - du kan få en ny i Hifiklubben til ca 500 vil jeg mene, men du kan s'føli' også kigge dig om efter en brugt.
lige et blikøje så skal jeg linke lidt til dig
edit : Hmmm ser sgutte ud til at der er nogle billige rega'er til salg i tiden - jeg fik min planer2 til 500 dog manglede den en pickup
-
Oprindeligt indlæg af Fruitloop
Jeg vil helt klart anbefale dig en Rega planer2 - (pladespiller) du kan næsten helt sikkert finde sådan en på dba eller hifi4all.dk til ikke ret mange penge. yderligere skal du have en riaa del - du kan få en ny i Hifiklubben til ca 500 vil jeg mene, men du kan s'føli' også kigge dig om efter en brugt.lige et blikøje så skal jeg linke lidt til dig
edit : Hmmm ser sgutte ud til at der er nogle billige rega'er til salg i tiden - jeg fik min planer2 til 500 dog manglede den en pickup
Jeg købte også en Planar 2 til 800 eller 900 af en inde fra hifi4all.dk Kig herinde, http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=40 , de ved rigtig meget.
-
Rega'erne er lækre, men project laver også nogle gode afspillere, og de er med indbygget RIAA.
/ask
-
Oprindeligt indlæg af jacobask
Rega'erne er lækre, men project laver også nogle gode afspillere, og de er med indbygget RIAA./ask
ja det var da heller ikke det værste at kigge efter
-
tak folkens går i gang med at kigge efter en Project eller en Rega på DBA og hifi4all takker
-
-
har selv en micro seiki rx 1500, men har hør meget godt om rega afspillerne, så go jagt med at finde en brugt.
du kan evt kigge på aage.dk i deres brugt afdeling der sælger folk alt mulig hifi og pa gear.. -
endte med at købe en planar 2 fik så en forkert RIAA i hifiklubben der kun havde USB udgang så den skal jeg ud og bytte men glæder mig sku til at høre min pladespiller når først jeg får det hjem^^
-
Oprindeligt indlæg af Gisana
endte med at købe en planar 2 fik så en forkert RIAA i hifiklubben der kun havde USB udgang så den skal jeg ud og bytte men glæder mig sku til at høre min pladespiller når først jeg får det hjem^^Jeg er sikker på du bliver glad for din 2'er - det er en klasse pladespiller :9xo. Tillykke med den