bærbar køler

  • Hey jeg overvejer at købe en julegave til min kæreste i form af en bærbar køler, da hun tit sidder med den på lårene eller oven på en dyne, kvæler hun let luft gennemstrømningen og den bliver meget varm.


    Mange af de kølere jeg har kigget på, synes jeg er bygget til at man har sin bærbare stående på et bord også står den skrå med en køler nedenunder. Jeg synes ikke at kunne finde nogen som er beregnet til at man kan ligge med dem stadig oven på en dyne eller lår.


    Det eneste gode bud jeg har fundet er en pude med velcro på toppen med en flad bakke monteret så den bærbare bare kan ligge fladt der også anvende den bærbares normale luftveje. Det var hos magasin.


    Mit spørgsmål er om nogen har bedre bud en køler til en bærbar på 15.4". Budget er op til en 500 kr.

  • tak for hjælpen den er genial, da den er bygget netop som du siger, at indsuget er fra siden. Mit eneste problem er at den måske er en kende for stor, ikke meget. Den måler 30 x 38 cm hvor den bærbare fylder 24x 34cm.