Program til at se om folk læser dine sms'er og afviser dine opkald

  • Hey tweakere


    ja som overskriften siger.. søger jeg et program til min nokia 5800 XM..


    og det ska kunne se om folk åbner en sms jeg sender til dem, og om folk sætter mig på lydløs når jeg ringer til dem


    har søgt en masse på google men kan ik rigtig finde noget

  • Til sms'erne kan du vel bare bruge rapporter (du får en rapport når sms'en er modtaget i den anden ende)? Det kan de fleste mobiltelefoner da finde ud af. Dog er nogle selskaber begyndt at tag et par øre pr. rapport....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det kan ikke lade sig gøre.. Der ville kræve at modtagerens mobil skulle sende et retursignal til dig, når personen havde læst beskeden..


    Det eneste du kan, er at modtage info om beskeden er MODTAGET.. og det kan alle mobiler nu til dags

  • havde godt nok tænk på det med rapport :)


    men ku godt tænke mig at der var en måde hvor man ku se personen var ved telefonen med bare afviser dig..


    men ellers tak for hjælpen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TexQue
    havde godt nok tænk på det med rapport :)


    men ku godt tænke mig at der var en måde hvor man ku se personen var ved telefonen med bare afviser dig..


    men ellers tak for hjælpen


    Jeg tror du bliver afvist. Bare en fornemmelse jeg har..

  • Nøøøøj jeg ville blive irriteret hvis sådan et program eksisterede.. Det rager da ikk folk om min telefon er på lydløs eller ej.. Hvis jeg ikk har lyst til at tale med nogen, så har jeg ikk lyst til at tale med nogen, og så skal jeg sku ikke konfronteres med det..!!


    Faktisk ville jeg bevidst ikk tage mobilen, hvis jeg vidste de brugte sådan et program..


    Og det vil gælde for alle!! familie, venner, kærester osv..


    --> KTS: hahah, tror godt jeg fornemmer din undertone.. Smukt..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().