MX 518 Batman ed. hvor kan den købes

  • Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre, men jeg er en utålmodig sjæl når det gælder hardware. På netop det punkt er jeg ligesom en 5 årig ... jeg vil, jeg vil, jeg vil - og det skal være nuuuu!!!

  • Hahah feeedt.. lige før du skal købe en med til far her :)



    Er selv inden for handelsbranchen, og ved at forhandlere der har kontakt til enten selve logitech eller leverandøre af logitech, nok godt kan skaffe den.. Såfremt de gider det, og den stadig eksisterer.. Kunne godt ligne noget limited edition halløj...


    Så hør de forskellige forhandlere af.. Du kunne være heldig... Tror så også bare den kommer til at koste en del..


    Har du i øvrigt tjekket ebay?

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • Læste lige et sted at det er limited edition, så det er nok begrænset hvor du kan finde den.. Måske skulle du vente til den nye batman film kommer, og håbe på at de udgiver den igen, eller en der ligner den..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_