Er den god nok ??

  • Dobbeltpost.. Det er ikke helt nemt at skrive på en iPhone :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet 2 gange, sidst af Renegger ().

  • Jah.. En ny pc er altid nice

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Jah.. En ny pc er altid nice


    Jah, men lidt ærgeligt, han ikke købte den bedste :boxed:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Har jeg ikke hørt men så kan han bare købe Rampage II extreme i stedet for det AMD setup du vil lokke ham til. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Overvej en anden PSU. Et mærke der er hørt om er bedre end dit valg.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    som sagt før, så har de oprindelige lga1356 i7ere features som ikke er på p55 eller nogle af lga1156 cpu'erne også selvom de kalder dem i7. Det kan godt narre, hvis man ikke har researched gennemgående nok og er en ærlig fejltagelse, men ikke desto mindre en kendsgerning.


    Din argumentation er også lidt skæv, når du faktisk ordret siger at du ikke vil anbefale eller købe en AMD, bare fordi det ikke er Intel. Det er fanatisering og tager ikke højde for hvordan produkterne egentlig yder.
    Det er lidt formålsløst at diskutere, da du tydeligvis er ret så forudindtaget. Men da jeg er helt vild med at høre mig selv tale og ikke mindst skrive, så derfor gør jeg det alligevel ;)


    Vi har alle vores forskellige meninger mht. Hardware men tak for pointeren ang. Bundkortet's Socket jeg vidste ikke at det ikke var det samme som de originale I7.


    Mht. AMD så ville jeg aldrig råde en person til at købe intel bare fordi jeg ikke er til AMD men jeg har altid haft Intel og derfor holder jeg mig til Intel, men helt sikkert hvis amd kommer med en helt ny teknologi indefor Processor som var bedre end Intels, Og jeg har jo intet imod ATI Gfxkort så helt Paf er jeg heller ikke ^^

  • Helt enig og vi prøver allesammen at give råd efter bedste evne, for at komme køberen til gode ;) Hans setup endte da også med at blive et par tusinde billigere end Det system jeg foreslog, hvilket kun er et plus, hvis han er tilfreds med et gtx260.:)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Helt enig og vi prøver allesammen at give råd efter bedste evne, for at komme køberen til gode ;) Hans setup endte da også med at blive et par tusinde billigere end Det system jeg foreslog, hvilket kun er et plus, hvis han er tilfreds med et gtx260.:)


    Det er jeg tilfreds med :) lige ind til videre da :) hehe