Dobbeltpost.. Det er ikke helt nemt at skrive på en iPhone
Er den god nok ??
-
-
Jah.. En ny pc er altid nice
-
Oprindeligt indlæg af Renegger
Jah.. En ny pc er altid niceJah, men lidt ærgeligt, han ikke købte den bedste
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Det DFI er så deres mest fejlbehæftede kort til datoJeg ville klart gå efter et AMD setup, PhenomII 955, 4GB DDR3 og et MSI, Gigabyte eller Asus bundkort.
HD5870 er efter min mening også et noget bedre køb selvom det ikke er til at få fat i
Har jeg ikke hørt men så kan han bare købe Rampage II extreme i stedet for det AMD setup du vil lokke ham til. -
Overvej en anden PSU. Et mærke der er hørt om er bedre end dit valg.
-
som sagt før, så har de oprindelige lga1356 i7ere features som ikke er på p55 eller nogle af lga1156 cpu'erne også selvom de kalder dem i7. Det kan godt narre, hvis man ikke har researched gennemgående nok og er en ærlig fejltagelse, men ikke desto mindre en kendsgerning.
Din argumentation er også lidt skæv, når du faktisk ordret siger at du ikke vil anbefale eller købe en AMD, bare fordi det ikke er Intel. Det er fanatisering og tager ikke højde for hvordan produkterne egentlig yder.
Det er lidt formålsløst at diskutere, da du tydeligvis er ret så forudindtaget. Men da jeg er helt vild med at høre mig selv tale og ikke mindst skrive, så derfor gør jeg det alligevelVi har alle vores forskellige meninger mht. Hardware men tak for pointeren ang. Bundkortet's Socket jeg vidste ikke at det ikke var det samme som de originale I7.
Mht. AMD så ville jeg aldrig råde en person til at købe intel bare fordi jeg ikke er til AMD men jeg har altid haft Intel og derfor holder jeg mig til Intel, men helt sikkert hvis amd kommer med en helt ny teknologi indefor Processor som var bedre end Intels, Og jeg har jo intet imod ATI Gfxkort så helt Paf er jeg heller ikke
-
Helt enig og vi prøver allesammen at give råd efter bedste evne, for at komme køberen til gode
Hans setup endte da også med at blive et par tusinde billigere end Det system jeg foreslog, hvilket kun er et plus, hvis han er tilfreds med et gtx260.:)
-
Helt enig og vi prøver allesammen at give råd efter bedste evne, for at komme køberen til godeHans setup endte da også med at blive et par tusinde billigere end Det system jeg foreslog, hvilket kun er et plus, hvis han er tilfreds med et gtx260.:)
Det er jeg tilfreds med
lige ind til videre da
hehe
-
Oprindeligt indlæg af Rou10
Det er jeg tilfreds med
lige ind til videre da
hehe
det lyder godt Rou
har skrevet en Pm til dig