S: 2 x 750 gb intern, 1 tb ekstern, 2-hdd kabinet, taske, køler

  • Samsung VP-HMX10 HD, købt for 2.499 hos ComputerCity og har også kvitteringen. Købt en gang i sommers, opdaterer med præcis dato asap. Alt tilbehør haves, men dog ikke emballage.
    Sandisk Video HD kort på 16 GB medfølger (ikke valgfrit - prisen er derefter).


    vil lige tilføje til hd cam'et, at det har touchscreen og hdmi udgang i fuld størrelse, samt docking station med tilslutning af strøm og USB kabel. 1m argon hdmi kabel kan evt medfølge gratis!


    Jeg byder 1500 kr PP

  • Hvis nedenstående bare begynder at sende mig navne og adresser fra mandag (23/11-09) morgen kl 9, så svarer jeg tilbage med kontonr.


    Står pengene der så tirsdag morgen, bliver de afsendt samme dag og et T&T nr. kommer retur i en PB.


    !wfdi: Raidsonic boks med 2 x 750 GB diske, 750,- Plus Porto i alt: 825,-
    Simonh90 Slimline SATA adapter kabel, 50,- Plus Porto i alt: 75,- (mener det koster 25,-)
    nerdalertdk Apple Keyboard, 150,- Plus Porto i alt: 225,-
    Lagger Western Digital My Book Essential, 500,- Plus Porto i alt: 575,-
    Jhinge Seagate Barracuda 1.5 TB, 500,- Plus Porto i alt: 575,-
    Quick Samsung VP-HMX10 HD & SanDisk Video HD 16 GB samt Argon 1m HDMI kabel, 1.500,- Plus Porto i alt: 1.575,-


    Så blev der i hvert fald lukket for det meste. :)


    Er der nogen indvendinger, så smid en PB.
    Tak for interessen indtil videre!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jhinge
    Har prøvet at sende email, men din funker vist ikke, har også pm dig.


    Men ellers skriv til min email jhinge@pc.dk


    Ang køb af Seagate Barracuda 1.5 TB, 32 MB cache


    Besvares. :)


    Så mangles der bare svar fra !wfdi og Lagger.
    I får lige en PM i løbet af i morgen formiddag. :)

  • 250pp for


    8. Til sidst Crumpler Ugly Divorce i hvid. Kan ses at den er lidt slidt, men har egentlig ligget stille i snart et års tid, men tjener da stadig sit formål! Nypris er ca 1.200,- Har sikkert kvittering et sted, hvis det er ønsket.

  • !wfdi er sprunget fra, så 2 x 750 GB er fortsat til salg :)





    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    250pp for


    8. Til sidst Crumpler Ugly Divorce i hvid. Kan ses at den er lidt slidt, men har egentlig ligget stille i snart et års tid, men tjener da stadig sit formål! Nypris er ca 1.200,- Har sikkert kvittering et sted, hvis det er ønsket.


    Liidt i underkaten synes jeg..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hifreak
    500 for Western Digital My Book Essential, 1 TB hvis den er med eSata :) regner med der garanti på serie nr?


    Der er desærre ikke esata på Essential modellen! :(


    Men ja der er naturligvis garanti ved brug af S/N, igennem WD selv.