S/B: Samsung 32 tommer full hd tv

• Hey jeg har besluttet at gå all in så vil have en projektor på mit ( alt for lille værelse :-)) derfor sælger jeg mit helt nye tv jeg kun har fået brugt meget få dage, det er samsungs nye fuld hd model købt i hifiklubben. det er dette tv

SAMSUNG LE32B555A5W LCD TV

tjek det ud på http://www.hifiklubben.dk

derudover er der et kvalitets vægbeslag med som ka køre tv'et ud og ind og vippe det op og ned :)

sælger hvis nogen giver et ordenligt bud ( dvs du reder dig ikke et tv til halv pris her, men hvis alligevel skal købe et kan du spare en fin slat penge!) tv'et kan hentes på Frederiksberg.

Det eneste jeg bytter med er følgende ting:

- Hd / eller fuld hd projektor ( skal være et ordenligt produkt og der skal være min 1 hdmi port

- et 16/9 projektorlærred på omkring 120 cm i bredden

- projektor loftbeslag ( sårn et der kan køres ned så projektor er i rette højde

Der kan selføli gives en god slat penge oveni alt efter hvad i har at bytte med ( hvis i har noget :-))

min mail er Simon2901@gmail.com

Let the games begin!

• Byder dig 3000,- afhentet.

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af Simon2901
    Bud ikke noteret det koster fucking 4800 kr billigst fra nyt og det er helt nyt og så byder du 3000 med vægbeslag der også koster?. :( et rigtigt tweak bud i guess :clap:

Har du hørt om hbo? :pokey:
    Iøvrigt er der budt 500 kr mere så tag dig en koks. :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• har ingen hbo derfor jeg ikke har skrevet det!

og har du hørt om at læse tråden først og se jeg ikke sælger det super billigt, hvis nogen alligevel kikker efter tv'et så kan de spare nogle hundred kr og afhente det hos mig.

vi ska over 4000 kr der både tv og vægbeslag :)

• du har pakket tv'et ud af kassen og har brugt "ophænget" så er det allerede brugt og derfor falder prisen rimelig meget ! du kan ikk regne med at få en næsten ny pris for det...

:offtopic:

Oprindeligt indlæg af BPM
    du har pakket tv'et ud af kassen og har brugt "ophænget" så er det allerede brugt og derfor falder prisen rimelig meget ! du kan ikk regne med at få en næsten ny pris for det...

Selvfølgelig kan han regne med at få næsten fuld pris for det!
    Der er sku' mange som vil spare et par hundreder kroner for noget som kun er brugt i få timer. Altså så længe standen er fuldstændig som ny.

Jeg havde sku' snuppet den, hvis jeg ikke fik en digital-modtager boks gratis fra Yousee ..

Den eneste ulempe er bare at sælger skal finde en køber som havde tænkt sig at købe netop det TV fra hifi-klubben, så vedkommende kan spare nogle penge.

• Come on drenge - 4800+vægbeslag(700kr?) - og han vil have 4k.

Det giver mig bekendt lidt over 70% af nyprisen - så hans pris er vel fair nok...

Og lad os (incl. mig selv) holde det her som værende en salgstråd! :pokey: :cheers:

E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

• ja det en fint pris hvis man kikker på modellen den ka billigst fås til 4700 + porto på nettet og det uden hifi klubbens super garenti!

hvis vi kommer over 4000+ afhentet sælger jeg det nok! hurtigt

• Sælges nu kun uden skærmophæng da jeg simpelthen ik li kan få det ned fra vægen :))

3800 afhentes på frederiksberg så hurtigt som muligt, det er med hifiklubbens medlems garenti så der ekstra garenti oveni det selvanlige :-)

• er nu intresseret i at lade en computer skærm af god kvalitet indgå i handelen så prisen for køber bliver mere overskuelig

krav til skærm:
    -så høj opløsning som muligt
    -min 20 tommer helst 22
    -helst 16/9 format ellers så 16/10 almindelig widescreen¨
    -skal helst være mulig at montere på en væg
    -skal helst være køn
    -skal være i god stand :-)

alt efter skærms værdi kan der cuttes et støtte af prisen for mit superlækre tv der bare står og samler støv :(