Windows 7 i fuck-up mode

  • Mit Windows 7 Ultimate er gået i en form for protest mod mig?
    Når jeg starter windows, er standard windows classic tema aktiveret, jeg kan ikke skifte til andre temaer, windows 7 installer vil ikke virke, og mange andre ting virker heller ikke.


    Systemgendannelse er også ude af funktion, og min lysstyrke på min skærm (bærbar) er tonet helt ned, og kan ikke skrue det op.
    Den kan heller ikke finde oplysninger om mine diske, siger den.
    Hvad er der galt?

  • lige efter at ha installeret Win7 Ultimate x86 OEM på min fars laptop var den os gal med tema bla. det var fordi den manglede en chipset driver men da den blev installeret var der ingenting.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    lige efter at ha installeret Win7 Ultimate x86 OEM på min fars laptop var den os gal med tema bla. det var fordi den manglede en chipset driver men da den blev installeret var der ingenting.


    Jamen det har jo virket?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver
    Fandt selv ud af det, efter lang tids problematik. Inde i MSCONFIG var "Normal Start" slået fra, så enhedsdrivere osv, var ikke blevet loaded ved boot :)


    mon det er det man kalder en fejl 40? ;)

  • Hvad er det for nogle svar at få? Jeg har ikke selv lavet fejlen. Den har selv ændret sig. Jeg har sgu ikke været inde i MSCONFIG siden jeg skiftede til Windows 7.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver
    Hvad er det for nogle svar at få? Jeg har ikke selv lavet fejlen. Den har selv ændret sig. Jeg har sgu ikke været inde i MSCONFIG siden jeg skiftede til Windows 7.


    :) det siger de alle sammen :) men normalt er det kun kvinder der siger . Det er i hvert fald ikke mig ;) men noget eller nogen har jo gjort det og jeg tvivler på det var Ole den grønne alf :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    :) det siger de alle sammen :) men normalt er det kun kvinder der siger . Det er i hvert fald ikke mig ;) men noget eller nogen har jo gjort det og jeg tvivler på det var Ole den grønne alf :)


    Jeg ville da vide hvis jeg havde slået det fra. Har efterhånden haft med computere at gøre i en del år, så helt dum er jeg altså ikke :)

  • Godt at du fandt fejlen i hvert fald :p der er vist ingen grund til at starte en diskussion ved at provokere hinanden. Så lay it off, dudes ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H