L4D2 demo

  • Nogen der har prøvet?


    Og i så fald hvordan er det i forhold til L4D?


    Jeg syntes selv L4D begyndt at blive lidt kedeligt til sidst, vil jeg så syntes om 2?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano
    Nogen der har prøvet?


    Og i så fald hvordan er det i forhold til L4D?


    Jeg syntes selv L4D begyndt at blive lidt kedeligt til sidst, vil jeg så syntes om 2?


    Har ikke prøvet det endnu da man skal ha forudbestilt spillet for at downloade det, mener man kan downloade uden i starten af næste måned.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Har ikke prøvet det endnu da man skal ha forudbestilt spillet for at downloade det, mener man kan downloade uden i starten af næste måned.


    I know, men regnede lidt med der var nogen herinde der havde pre-order'et :)

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Hentede det lige ned igår.


    Og blev faktisk positiv overrasket det er ret godt selv om banerne er meget anderledes det er noget lysere nu.


    Våben udvalget er nogenlunde det samme man har bare muligheden for at bruge forskellige ting til at slå zombierne ned f.eks en stegepande.


    Også er der en masse nye forskellige zombier ikke bare smoker, hunter osv.

  • Hentede det lige og det er ikke lige mig, men hver sin smag ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Det er den eneste bane, hvor det er lyst. Prøv f.eks. at søge under swamp, eller dark carnival, det ser dystert ud, i hvert fald af Left 4 Dead standard.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Har også spillet demoen igennem et par gange og kan ikke lade være med at tænke på at det bare er l4d (som jeg har spillet meget) med et mod ovenpå. Synes sku ikke det er de 40 € eller hvad nu det koster værd. Men kan jo være jeg ombestemmer mig :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg synes det er mega fedt. Mange flere våben, og meget sjovere at dræbe zombies.


    Det eneste problem jeg har lige nu, er at jeg får en "Runtime error" når jeg har spillet det noget tid.
    Så crasher den, og så skal jeg starte helt om.
    Så jeg er ikke nået videre end 2 kapitel. Håber da det er fixet i den fulde version:)


    EDIT: Kan se der faktisk kun er de 2 kapitler, men den crasher stadig nogen gange.

  • Jeg syntes ikke det er de penge Valve så ublu kræver for spillet. Jeg købte L4D1 dengang det kostede omkring 250kr. Spillede det i en uges tid og gik tilbage til Team Fortress - tror ikke engang jeg gider at investere i toeren medmindre at min vennekreds begynder at spille det mere eller at de kører et 50% off sale på et tidspunkt. :baby:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |