At indlæse diske med andre landsregioner?

  • Jeg har længe gået og spekuleret på, om det er muligt at købe DVD med en anden landsregione end vores, hvor det stadig er muligt at se den?


    Det skal siges at jeg vil bruge min computers DVD brænder til læsningen.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg har længe gået og spekuleret på, om det er muligt at købe DVD med en anden landsregione end vores, hvor det stadig er muligt at se den?


    Det skal siges at jeg vil bruge min computers DVD brænder til læsningen.


    det kan man sagtens. det er dog begrænset, hvor mange gange du kan skifte region.

  • Få fat i css region free, det har jeg og mit drev er flinterende ligeglad med hvor skiven kommer fra.
    Husk at hvis du blir ved med at skifte region så låser den til den sidste du har skiftet til. Mener det er 5 gang. http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Tak for de hurtige svar. :D


    Vil det så sige, at hvis jeg skifter mellem f.eks region 1 og 2 mere end 5 gange, så vil den låse sig fast på region 1?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet 2 gange, sidst af zaxder ().

  • Ignorerer de fleste afspiller programmer ikke regioner disse dage? Syntes da aldrig jeg har haft problemer med mine kinesiske skiver :ohmy:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Ignorerer de fleste afspiller programmer ikke regioner disse dage? Syntes da aldrig jeg har haft problemer med mine kinesiske skiver :ohmy:


    Nej ikke efter min erfaring. Men ccs region free får den til det. :cheers:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Tak for de hurtige svar. :D


    Vil det så sige, at hvis jeg skifter mellem f.eks region 1 og 2 mere end 5 gange, så vil den låse sig fast på region 1?


    Den vil låse fast på den du sætter den til 5. gang ja :) Og det er uanset om du flytter drevet over i en anden pc osv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hmm.... har lige efterprøvet et par af mine skiver og WMP starter dem uden brok - må være et komponent i CCCP eller noget der låser op :)


    Edit: Glemte at nævne at det er Region 3 DVD'er jeg smed i maskinen.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Så er det vel bare at kaste sig ud i det :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Jeg bruger AnyDVD HD - det fjerner alt det crap, der er opfundet, og skriven dukker bare helt fri op på PCen; uden region, kopibeskyttelse osv..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]