Operation flashpoint2: rise of the dragon

  • Et spil jeg virlig havde glædet mig til og fulgt på nettet. Købte det så idag via steam. Første indtryk: FUCK det stinker.... Det er lavet så arcade agtigt at det minder om alle andre shooters. Jeg spillede ofp1 og gamer nu Arma2. Man kan ikke dreje hovedet, man kan ikke læne sig ud tilsiderne. Når man sprinter virker det bare som hmm lidt hurtiger gang. Grafikken er fed men efter lidt tid så falmer den virklig, virker somom alt græs er 1 1/2 meter højt!!!. Første mission klaret, den Blackhawk som kommer og henter en er jo, sammenlignet med arma2, næsten en legoklods med low low low textures.. Multiplayerdelen: OMG den er langsom, bare det at opdate server listen, når man så joiner et spil og har trykket kan der lige gå op til et minut inden der sker noget.. EN KÆMPE SKUFFELSE, 48 euro ud af vinduet.

  • Det minder bare for meget om en konsol shooter! Endnu ikke lykkes mig at joine et multiplayer spil, enten crash eller så hænger den bare. Har også prøvet ingame at ville kravle over en mur og hvorefter jeg befandt mig 20 meter oppe i luften og faldt ned med efterfølgende død til følge.

  • Er også super skuffet.
    Grafikken er rædselsfuld, og dog er jeg nødt til at køre med alt på low for at der ikke er mouselag.
    Og ja, græsset er godt nok højt i år 2012!

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Fatter slet ikke hvordan folk kan sige at grafikken stinker, har i husket at sætte alle settings på high/very high?


    Spillede co-op i næsten 5 timer med 4 venner forleden, og selvom det tog sin tid at få lavet en server hostede jeg dden uden nogen former for lag eller lignende på en 10/1 linie.
    8 ud af 10 fra mig :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • er i træt af spillet så er jeg da intra i at købe skidtet af en af jer, hvis i kommer med et godt tilbud ! ;) så slipper i for problemer med den :roller:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Fatter slet ikke hvordan folk kan sige at grafikken stinker, har i husket at sætte alle settings på high/very high?


    Spillede co-op i næsten 5 timer med 4 venner forleden, og selvom det tog sin tid at få lavet en server hostede jeg dden uden nogen former for lag eller lignende på en 10/1 linie.
    8 ud af 10 fra mig :)


    Lige præcis det samme gjorde et par venner og jeg!


    Der er lidt knas når serveren skal laves, men så snart den er der, så kører det bare! Og grafikken er da rimelig vild hvis du husker at sætte AA OG AF på!

  • Skulle enlig lige til at oprette en tråd omkring Amra 2 og OFP 2 :) men det gider jeg ikke nu... hehe


    Arma 2 er lavet af de originale ofp folk nemlig Bohemia Interactive Studios hvorefter Codemasters lavet lidt fuckup i den.. (det er remlig langtid siden vist)


    Så Arma 2 er klart det spil jeg vil game :) Codemasters har "købt" sig til en hel del i disse tider... :boxed:


    Det er Codemasters som der ejer Operation Flashpoint brandet men ikke dem der ejer motoren det er nemlig Bohemia Interactive Studios..


    som der engang blev sagt i en anmeldelse om Arma 2


    Quote

    "Codemasters may have the Operation Flashpoint name, but Bohemia Interactive have the soul." - PC Zone

    :cheers:

  • Jamen hvis der faktisk er nogen herinde som spiller arma2, så tag da lige et kig forbi dead echo :D


    Men ja, ofp2 stinker mås. En blanding mellem bf2 og cod, og 10 gange dårligere. Arma er vejen frem :crazyeyes:

  • Pak dog det der fanboy whine væk. Alle har da ret til at have et favorit spil og sin mening om det.
    Lad mig høre.. Hvad er det der er så ringe ved arma, vs ofp1? Og hvorfor er der så mange der græder over folk som spiller arma i stedet for deres gamle ofp? Man spiller jo heller ikke længere gta 1 og whiner over andre der spiller gta IV. :pokey:

  • Har nu selv fået spillet ov været igennem den første mission! Det er sq ok spil, der er et par ting der ikke er helt optimalt, men grafiken synes jeg ikke fejler noget. Det er ikke gudesmukt, men de er lidt stemning fra første del, det kan jeg godt li'. Det er sq nice med fjenden der tænker lidt kreativt og ikke bare kigger til side og man kan lave headshot fra 1 m afstand ( shame on you Crysis ). Glæder mig til flere missioner. :9xo


    Nogle erfaringer fra multiplayer delen?

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Bare lige til alles information, så bliver der udgivet Patch OG DLC notes i dag omkring kl. 17.00 dansk tid på deres forum: http://community.codemasters.c…um/forumdisplay.php?f=112


    Bliver lækkert med flere missioner og få rettet op på alle de bugs! :)


    Og til dem som ikke syntes der er nok baner at give sig i kast med, så kan jeg anbefale at downloader (ALLE) banerne herinde fra: http://ofphq.com/downloads/dra…ng/missions/single-player
    Rigtig gode custommade baner! :)