Side med kurser?

  • Nogen som kender en side med penge kurse hvor man kan se F.eks dolor kursen?( og hvor det også blive opdateret bare sådan en gang imellem :)
    det kunne være dejligt at kende prisen på en ting vis man skal købe noget i udlandet!!!

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    HeHe :]
    Kimsdipchips :camp: :))


    Lige mens jeg huske det (har det med at glemme) nogen som kender nogen gode side med salg af mobiler og sådan gerne fra U.S.A ?( :]


    Husl lige at køb TRI-BAND hvis du skal kunne bruge den til noget.. ;)


    Damn vi har haft mange kunder der kom ud og klagede over deres "ny-importede" Nokia ikke kunne finde nettet LOL :crazyeyes:

  • Quote

    Husl lige at køb TRI-BAND hvis du skal kunne bruge den til noget..


    Damn vi har haft mange kunder der kom ud og klagede over deres "ny-importede" Nokia ikke kunne finde nettet LOL


    Køber en uden abn så burde det jo være ligemget så sætter jeg jo bare mit ejet sim kort i ik ?(


  • Det gør valutakurser.dk så også Zigiro :]
    Var overflødigt :P


    Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Køber en uden abn så burde det jo være ligemget så sætter jeg jo bare mit ejet sim kort i ik ?(


    Læg nu mærke til hvad han siger - TRI-BAND har ikke noget med dit simkort og gøre. Har noget at gøre med hvilket netværk telefonen kører på. Hvis du køber forkert så kan du ikke bruge den til en meter i Danmark...

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Jubii :clap: så kan jeg spare 1000 kr på tlf´nen :crazyeyes:


    hvor køber du den da henne??


    btw. det er vist GSM 1900, der gør at den kan bruges verden over...


    men gutter, ER i nu også HELT sikre?

  • Quote

    hvor køber du den da henne??


    btw. det er vist GSM 1900, der gør at den kan bruges verden over...


    men gutter, ER i nu også HELT sikre?


    Jeg køber den på Just talk kan ikke finde den billigere $489.99 =2897.11KR
    Nogen som der kan?( så ville jeg da blive glad :)

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Jeg køber den på Just talk kan ikke finde den billigere $489.99 =2897.11KR
    Nogen som der kan?( så ville jeg da blive glad :)


    Hmm, slipper du så også for told ? I såfald spare du noget, men ellers ikke .. Ville hellere foreslå inden for EU, så slipper du for tolden !


  • Der findes ialt 5 net eller sådan noget, men man plejer at en telefon kan bruges i hele verden hvis den har GSM1800 (EU) GSM800 (?) GSM1900(USA og Asien i think)

  • Quote

    Hmm, slipper du så også for told ? I såfald spare du noget, men ellers ikke .. Ville hellere foreslå inden for EU, så slipper du for tolden !


    Håber at pakken ikke blive åbeet :rolleyes: er chancen for det 0% da?( har ellers fået at vide der aldrig er nogen som åbner pakkerne!!!


    jeg kan ikke finde en pris i europa som kan betale sig ;( så kan jeg ligeså godt købe den her i danmark også få garantien med!!!

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Håber at pakken ikke blive åbeet :rolleyes: er chancen for det 0% da?( har ellers fået at vide der aldrig er nogen som åbner pakkerne!!!


    jeg kan ikke finde en pris i europa som kan betale sig ;( så kan jeg ligeså godt købe den her i danmark også få garantien med!!!


    Hmm jaah, vil nu også gerne have den garanti .. og den danske ordbog :D


    Ellers en ok nice mobil du vil have dig, har hørt det skulle være noget af det bedste nokia har lavet !

  • Quote

    Hmm jaah, vil nu også gerne have den garanti .. og den danske ordbog


    Ellers en ok nice mobil du vil have dig, har hørt det skulle være noget af det bedste nokia har lavet !


    Jep det er det vis jeg spare 1000/1100 kr så vil jeg godt købe den også miste karantien men vis jeg bestiller den fra storbritanien eller sådan noget og spare 200/300 kr vil jeg hellere have den dejlige DANSKE ordbog


    Lidt trist den koster så meget herjemme ;(
    http://www.1stdialoffice.com/product.asp?product=1767

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Jep det er det vis jeg spare 1000/1100 kr så vil jeg godt købe den også miste karantien men vis jeg bestiller den fra storbritanien eller sådan noget og spare 200/300 kr vil jeg hellere have den dejlige DANSKE ordbog


    hehe, ville så godt give det ekstra, og have garantien .. og eventuelt købe den på dba.dk .. Så tror jeg du får den til ca. samme pris og uden simlås og med dansk ordbog .. Dog mange forbehold at tage sig .. tit folk laver fejlkøb

  • Quote

    ehe, ville så godt give det ekstra, og have garantien .. og eventuelt købe den på dba.dk .. Så tror jeg du får den til ca. samme pris og uden simlås og med dansk ordbog .. Dog mange forbehold at tage sig .. tit folk laver fejlkøb


    jep men ellers tak for hjælpen jeg havde fuldstendig glemt at man ikke fik en dansk ordbog!! godt du lige mindede mig om det inden jeg havde købt :tongue: tror jeg købe den i gode gamle danmark også tænkte på at pengene ekstra jeg gir blive brugt til syge menneske på hospitaler eller en ny skralderspand i kbh i selv bor i sønderborg :] Ahh smukt ;)

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    jep men ellers tak for hjælpen jeg havde fuldstendig glemt at man ikke fik en dansk ordbog!! godt du lige mindede mig om det inden jeg havde købt :tongue: tror jeg købe den i gode gamle danmark også tænkte på at pengene ekstra jeg gir blive brugt til syge menneske på hospitaler eller en ny skralderspand i kbh :] Ahh smukt ;)


    Hehe, så lidt :)