Bedste 2.1 høtalere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Ahh, den er nu kun 8"..


    Oki så 8" da :crazyeyes:


    Men den rykker stadig godt rundt på guldbrædderne :hb:

    MB: Asus P5Q Deluxe P45
    CPU: Intel Q8400S w/Asus Silent Square Pro (Stock)
    RAM: Kingston HyperX 2x2gb
    GPU: Asus Radeon R290X DirectCU
    PSU: Corsair HX620W


    Samlet i et Antec P182

  • Tja jeg har styr på hvilke der er gode nu, men nu har jeg fået mine højtalere til at virke i windows 7 (det var oprindeligt mit problem). Nu går der et lydkabel fra pc'en til min skærm, hvor jeg sætter en fordeler på hovedtelefon out'en. Deri sidder mine højtalere. - Beholder nu det jeg har, for det virker endnu.


    Nå tak for de gode højtaler råd alle sammen :)

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Silasblume


    Det kan godt være der er nogle tests der siger at de er bedre end andre, men du kan ikke sidde her og fortælle mig at de razor der er de bedste 2.1 højtallere OVERHOVEDET. For det kan jeg fortælle dig med 110% sikkerhed at de ikke er da.


    det er de bedste jeg kender, self ve jeg ik om det er de bedste overhovedet ! du sir jo du snildt ka finde nogen som er bedre end mako, men du har ik bevist det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX


    det er de bedste jeg kender, self ve jeg ik om det er de bedste overhovedet ! du sir jo du snildt ka finde nogen som er bedre end mako, men du har ik bevist det..


    Det kan man vel sige sig selv. Gå ind på en hifi side eller lign. og tag nogle af 2.1 sæt der er. De fleste vil være bedre. Så nemt er det.