Mini Ninjas

  • Nu ved jeg godt at spil ikke er det siden her mest går op i, men det er efter min mening ikke en test der kan bruges til specielt meget, synes forfatteren har for mange personlige og negative kommentarer om spiller under vejs i testen til at man egentlig gider læse videre.


    Plus at denne rewiev kommer alt for sent efter min mening. Den havde været spændende hvis det var kommet i forbindelse med release på spillet og ikke nu her hvor spillet er gennemført og gennemspillet af de fleste som har prøvet det.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Nu har jeg selv haft mulighed for at teste spillet og kan sagtens nikke genkendende til det meste Sebastian skriver. Spillet er 100% slå på næven og det kan godt blive meget ensformligt i længden.


    Banerne er ganske smukke men har selv erfaret nogle bugs og glitches som IO ikke fik fjernet inden release. Spillet har også problemer med navigation tæt på klippekanter. Lykkedes mig at falde ud over en forholdsvis normal klippekant fire gange, med en længere svømmetur tilbage hver gang, fordi at combo systemet kastede mig udover automatisk under en kamp :boxed:


    Off-Topic: Betyder det iøvrigt at I har valgt den/de nye spiltestere? Jeg kan se at den gamle post omkring nye testere er forsvundet og der er ingen announcement på siden (endnu?) :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Nu har jeg selv haft mulighed for at teste spillet og kan sagtens nikke genkendende til det meste Sebastian skriver. Spillet er 100% slå på næven og det kan godt blive meget ensformligt i længden.


    Banerne er ganske smukke men har selv erfaret nogle bugs og glitches som IO ikke fik fjernet inden release. Spillet har også problemer med navigation tæt på klippekanter. Lykkedes mig at falde ud over en forholdsvis normal klippekant fire gange, med en længere svømmetur tilbage hver gang, fordi at combo systemet kastede mig udover automatisk under en kamp :boxed:


    Off-Topic: Betyder det iøvrigt at I har valgt den/de nye spiltestere? Jeg kan se at den gamle post omkring nye testere er forsvundet og der er ingen announcement på siden (endnu?) :)


    kan godt ske det er rigtigt at spillet er meget ens og det samme hele tiden, men synes mere man skulle have ventet med sådan nogle kommentare til sidst i testen.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Skal da helt klart prøve at hente demoen på Xbox live (hvad der er en:)


    IO Interactives har ikke haft noget at gøre med Tomb raider, det er Core Design i de gamle spil, Crystal Dynamics i de nye og Eidos Interactive er publisher på alle sammen.

  • Nu skal det lige siges at det er skribentens første test, og at vi lige pt. ikke rigtigt har en 'skabelon' til test at spil endnu, men at der vil komme flere af disse tests fremover på siden, og niveauet vil helt sikkert stige på dem efter kritik fra Jer læsere samt intern kritik fra os andre testere. Så kom endelig med masser af konstruktiv kritik - det er jeg sikker på at de nye spiltestere vi har fået her på siden vil sætte stor pris på.


    Selvfølgelig er nye spil sjovere at læse om, og der vil også komme tests af helt nye spil meget snart.

  • Jeg ville egentlig have kommenteret på kvaliteten af de screenshots du har vedlagt men kan se på dit sig at det nok er en hardware ting og næppe kan forbedres - de viser jo hvad en PC af den alder kan vise spillet i og det er jo fint. Det passer nok på en gennemsnits ungdoms PC hvilket jo er den primære målgruppe :9xo


    Èn ting jeg selv har haft meget glæde ved lign. opgaver er at bruge FRAPS til at tage screenshots og videoer (Nok lidt uden for din hardwares kunnen) og bruge dens "1 screenshot hvert sekund indtil jeg trykker igen" feature i f.eks. kampscener hvor man ikke altid har overskud til at "skyde" et screenshot i det rette øjeblik. Håber det er noget du kan bruge ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Jeg ville egentlig have kommenteret på kvaliteten af de screenshots du har vedlagt men kan se på dit sig at det nok er en hardware ting og næppe kan forbedres - de viser jo hvad en PC af den alder kan vise spillet i og det er jo fint. Det passer nok på en gennemsnits ungdoms PC hvilket jo er den primære målgruppe :9xo


    Èn ting jeg selv har haft meget glæde ved lign. opgaver er at bruge FRAPS til at tage screenshots og videoer (Nok lidt uden for din hardwares kunnen) og bruge dens "1 screenshot hvert sekund indtil jeg trykker igen" feature i f.eks. kampscener hvor man ikke altid har overskud til at "skyde" et screenshot i det rette øjeblik. Håber det er noget du kan bruge ;)


    det er bedre kvalitet når jeg selv spiller men vil gerne have hvis en af jer lige gad at give mig en guide i hvordan man tager gode Screenshots og gemmer dem i god kvalitet.
    OFF TOPIC: selve computeren bliver opgraderet her sidst i måneden til q9550 og sikkert 5870 og så ved jeg ikke lige med resten

  • Off-Topic (Evt. en Mod kan separere tråden)


    Du skal nok ud og shoppe efter en ny PSU. Tror den får det hårdt med dine nye komponenter. :boxed:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    Det er min første test så vil meget gerne have noget kritik og nogle råd sådan at jeg kan blive bedre :D


    Hej


    Først og fremmest: Det er rigtig positivt, at Tweak.dk også arbejder på at indarbejde spilanmeldelser. Og jeg synes, det er en rigtig fornuftig test at lægge ud med, selvom niveaeuet selvfølgelig kan og skal stige undervejs.



    Videoerne fungerer godt og giver jo god mulighed for at man kan danne sig sine egne indtryk.


    Dit sprog kan - synes jeg - bliver lidt bedre; De enkelte stave- og tegnsætningsfejl betyder selvfølgelig ikke det store (men du/I skal da arbejde på at undgå det) men vigtigst af alt tror jeg på, at historie, gameplay m.v. kan beskrives bedre, mere nuanceret og måske med humør. Ved godt, at det er svært at forholde sig til, men du bruger eksempelvis kun 14 korte linjer til at beskrive gameplaye (6 linjer til historien) - er der ikke mere at sige om det? Om typer af baner, om figurenes egenskaber m.v.


    Hvis man undervejs i anmeldelsen kan sammenligne spillet med andre spil i samme genre med henblik på at konkludere om man hellere vil anbefale et andet, lignende spil vil det sikkert være en fordel for læserne.


    Står der noget om platforme, multiplayer-muligheder osv?


    Måske konklusionen er en smule urimelig: Hvis målgruppen er de yngre spillere og konklusionen er at de vil finde spillet spændende, så kan man vel ikke kritisere, at ældre spillere vil finde spillet ensformigt? Det svarer lidt til at kritisere pixelline-spillene for manglende gameplay :-)



    Nå, det var bare mine tanker. Du kan måske bruge noget af det. Jeg ser frem til at se, hvad det udvikler sig til