Bedste skuespiller

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    hehe der hvor han smadrer sin lilletå, det er lidt vildt.. og det er en endda med i filmen :boxed:


    Ja, det er for sygt, men passer pisse godt ind i filmen :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe narj, men skrev også derfra jeg fik mit nick, skriver det bare på en anden måde ;)


    Skal du da også have lov til... Mit nick stammer fra at min storebror altid blev kaldt ebbe (vi hedder ebbesen til mellemnavn) og da jeg var lillebror så kom det bare :P



    Havde helt glemt en mand som Johnny Depp...Ham er der stil over...

  • arh jeg ved sq ikke helt...der er en del...Russel Crowe, er jeg også fascineret af...syns han spiller forrygende i alle de film jeg har set ham! ikke mindst gladiator...


    derudover, må jeg også sige at Jack Nicholson er en VIRKELIG god skuespiller...


    Robin Williams er sq også god! - det må man give ham...


    og en i har glemt: Jim Carrey! omg et talent man skal for at spille SÅ livligt og indlevet...han er sq også god...


    og jeg kunne nævne flere...meeen så når vi jo aldrig til vejs ende så jeg lader min vej ende her :D

  • Har ik set den, men tænkte nu også mere på Edward Saksehånd og What eating Gilbert Grape... Beundrer ham også for udelukkende at spille med i film han har lyst til...Sagde bl.a. nej til at spille med i Legendernes Tid (bradd pitt)...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Har ik set den, men tænkte nu også mere på Edward Saksehånd og What eating Gilbert Grape... Beundrer ham også for udelukkende at spille med i film han har lyst til...Sagde bl.a. nej til at spille med i Legendernes Tid (bradd pitt)...


    mener også han sagde nej til "The Matrix" .. lidt trist må man sige.. det kunne han have tjent kassen på hehe..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    mener også han sagde nej til "The Matrix" .. lidt trist må man sige.. det kunne han have tjent kassen på hehe..


    Lige præcis det jeg syntes der er fedt...Han går ik efter pengene...Lyder lidt kliché, men ud fra hans handlinger lader det ik til det...


  • Hehe, fair nok .. Ikke fordi jeg skulle få mit nick til at være noget bestemt, skriver det bare med C, fordi ingen andre gør .. Eller nogle gør måske med et 4tal i stedet for deres A, men det er måske også lige for nørdet til mig :boxing:


    Men dit nick får mig til at tænke på , mini me, så lige Austin powers 1-2 sammen med en kammi ..

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    Lige præcis det jeg syntes der er fedt...Han går ik efter pengene...Lyder lidt kliché, men ud fra hans handlinger lader det ik til det...


    Cool, synes nu også han spiller ret godt .. Især i pirates of the caribbean .. Men han er også god i Edward saksehånd ..


    Han er også med i Once Upon a Time in Mexico (Ny film, og forsættelsen til Desperado eller noget) .. Han lader til at spille godt deri :D

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Mindes ik der var en der hed Macimuz, men nok nærmere Maximus... Men hvad ved jeg...


    Syntes Russel Crow har fået stjernenykker...


    Synes tværtimod det modsatte. Manden laver max en film om året, resten af tiden bruger han sammen med familien, gården, og de 400 kvæg i Australien 8o Bestemt en af de federe skuespillere, dog synes jeg Master & Commander er den værste gang ligegyldige ****!


    Bedste skuespiller kunne være Denzel (Training day samt John Q) .
    Bedste kvindelige skuespiller - tja :] Paprika Steen mon ? :clap:

  • Quote

    Originally posted by Todi


    Synes tværtimod det modsatte. Manden laver max en film om året, resten af tiden bruger han sammen med familien, gården, og de 400 kvæg i Australien 8o Bestemt en af de federe skuespillere, dog synes jeg Master & Commander er den værste gang ligegyldige ****!


    Bedste skuespiller kunne være Denzel (Training day samt John Q) .
    Bedste kvindelige skuespiller - tja :] Paprika Steen mon ? :clap:


    Ahh, Master & Commander var skam en udemærket film ? Ikke just en pirates of the caribbean, men det var vel heller ikke meningen :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Cool, synes nu også han spiller ret godt .. Især i pirates of the caribbean .. Men han er også god i Edward saksehånd ..


    Han er også med i Once Upon a Time in Mexico (Ny film, og forsættelsen til Desperado eller noget) .. Han lader til at spille godt deri :D


    Hmm er det en trailer du har set...??

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Måske Sean Penn for Mystic River og I am Sam
    eller Collin Farrel i the Recruit


    dunno - synes det er svært med en bestemt


    I AM SAM ?????????? ARGH !!!!!!!.... joke ikke ?


    Hader den film.... 50% af årsagen er nu at X´en er hel vild med den. Hendes ynglingsfilm, så af protest, så nægter jeg at se den igen... :dots:


    ... og så er Sean Penn lidt for meget bøsse.... og for lidt mand..... ej, han er bare ikke lige "type" skuespiller... :boxing:


    Er mere til Nicolas Cage osv... :clap:

  • Baahhh...Nicolas Cage, der har vi en mand som sælger ud... han var god i Conair og Faceoff, men hold kæft en gang lort manden ellers har lavet...IMO...



    Troede slet ik at den var i biffen...

  • Hehe .. Så ringe kan det vel heller ikke være ? ..


    altså har da set noget af det ..


    Og må sige det virker lidt vattet det med Supermand, får pengene uanset om han vil spille rollen eller ej. Erhm, why ?

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Baahhh...Nicolas Cage, der har vi en mand som sælger ud... han var god i Conair og Faceoff, men hold kæft en gang lort manden ellers har lavet...IMO...



    Troede slet ik at den var i biffen...


    Enig Enig.... men hollywood er jo så også om at sælge ud... HeHe...


    PS. Du glemte "8 mm" ..... FEEED film .... IMO... :clap::cheers::clap:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Enig Enig.... men hollywood er jo så også om at sælge ud... HeHe...


    PS. Du glemte "8 mm" ..... FEEED film .... IMO... :clap::cheers::clap:


    Hehe, ja 8 MM, er faktisk en ganske god film ...


    Nu synes jeg så selv The Family Man er en OK film. Ikke at det så er en film jeg vil se 10 gange.