Bedste skuespiller


  • he he - nu var det for skuespiller-præstationen.


    Synes ikke "I Am Sam" er noget fantastisk men synes Sean Penn spiller sygt i den ;)


    Men ellers er jeg da også til Nicolas Cage, Johnny Depp, Colin Farrel og Jim Carrey (for hans sindyge humor - hehe) :D

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - nu var det for skuespiller-præstationen.


    Synes ikke "I Am Sam" er noget fantastisk men synes Sean Penn spiller sygt i den ;)


    Men ellers er jeg da også til Nicolas Cage, Johnny Depp, Colin Farrel og Jim Carrey (for hans sindyge humor - hehe) :D


    Fint fint... Var lige ved at blive nervøs... :)) HeHe...


    Men giver dig nu så ellers ret... :cheers:

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Johnny Depp er bare for nice :D


    Han er alt for god i Blow (også i From Hell - ej at forglemme) og jeg synes også at det er ham der gør Pirates of the Caribbean fed :)


    Bestemt, derfor den er så god, Pirates of the Caribbean !

  • Hvorfor er det ikke nogen der har sagt Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone? De er da for seje. Arnold i Terminator og Sylve i Rocky.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Hvorfor er det ikke nogen der har sagt Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone? De er da for seje. Arnold i Terminator og Sylve i Rocky.


    Hehe, seje jooh, men gode skuespillere er det vel ikke ?

  • Hvis skal nævne nogle så vil jeg sige
    Russell Crowe (Gladiator)
    Martin Lawrence (Bad Boys 2)
    Bruce Willis (Tears Of The Sun)


    Dem synes jeg er gode skuespiller :))

  • Quote

    Originally posted by Pedro
    Hvis skal nævne nogle så vil jeg sige
    Russell Crowe (Gladiator)
    Martin Lawrence (Bad Boys 2)
    Bruce Willis (Tears Of The Sun)


    Dem synes jeg er gode skuespiller :))


    Klart. :clap:

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Hvorfor er det ikke nogen der har sagt Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone? De er da for seje. Arnold i Terminator og Sylve i Rocky.


    ha ha Sly lavede jo Pr0n inden han gik til actionfilm -


    The Italian Stallion heder den :)) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ha ha Sly lavede jo Pr0n inden han gik til actionfilm -


    The Italian Stallion heder den :)) *G*


    HeHe... Ja, skræmmende tanke... :]


    Men på den anden side, så har "Mulder" fra X-files også det og X-Files er da stadig... eller HAr været... en fed serie... :))


    ... og så er der jo lige hende luderen fra "Langt fra Las Vegas".... :crazyeyes:


  • Hmm, he did .. I'll never sleep again :T


    Men jo, X-Files var ikke så dårligt .. men om jeg ville eje hele serien på dvd, ved jeg ikke rigtigt :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hmm, he did .. I'll never sleep again :T


    Men jo, X-Files var ikke så dårligt .. men om jeg ville eje hele serien på dvd, ved jeg ikke rigtigt :boxed:


    Ej... Skulle jeg have en serie på DVD, så skulle det klart være Futurama... :))


    :hb:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ej... Skulle jeg have en serie på DVD, så skulle det klart være Futurama... :))


    :hb:


    Det dælme også sjovt :)


    Men he skulle det nok være Star Trek - The Next Generation (ja man er jo lidt nørd)