Min klans hjemmeside!

  • Hvad synes I om min klans hjemmeside?


    Vi har fået ny for ikke så lang tid siden, og vil da gerne høre jeres mening om den!


    http://www.team-geekboys.dk


    Kig forbi!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Geekboys.! :D


    Har i ikke været med i en CS video som hedder Frag&Die ?... Har set den et par gange, dårlig redigeret med ellers nice frags! :D


    Kan være vi har været med ved tilfælde :) Vi har endnu ikke udgivet vores egen CS film :)


    Tak for de fine svar :) Skal bringe dem videre til wm. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Ganske fin hp, men nu skal en eller anden vel sige noget andet end de andre :)


    Siden går ikke så godt i mindre opløsninger :/


    dig og dine mindre opløsninger... :))


    den passer vel mest til de "medium" opløsninger, for at den skal passe til de fleste...hvis man har besvær med at læse det, må man vel bare indrette sig efter sidens opløsning, ik?

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    dig og dine mindre opløsninger... :))


    den passer vel mest til de "medium" opløsninger, for at den skal passe til de fleste...hvis man har besvær med at læse det, må man vel bare indrette sig efter sidens opløsning, ik?


    Både og .. Dog skal man for det meste gå efter målgruppen, som i dette tilfælde er CS-Gutter, altså folk der sandsynligvis har en ok comp., så de kører nok ikke så lave opløsninger, men min. opløsning er og bliver 1024x768, hvor man faktisk skal scrolle for at læse den først nyhed færdig ...


    Og det er meget vitalt at scrolle på en HP .. Det er mindre brugervenligt ..


    Og fakta er, at halvdelen af verdens brugere kører 800x600, derfor bør man optimere en hjemmeside til denne opløsning. ..


    Håber i kan bruge min kritik, har prøvet at gøre den konstruktiv ud fra det jeg bla. har lært i skolen :)


    P.s. Siden jeres målgruppe nok køre i nogle ok opløsninger, er de ting jeg har nævnt nok ikke så nødvendige :) Men de er altid rare at have i baghånden, hvis man skal lave en hjemmeside :D

  • Der er lagt større arbejde i den header, så tror ikke den vil blive lavet om :)


    Men alligevel tak for kritikken.


    PS. Desuden er headeren ikke noget vi ellers har hørt noget kritik om, så det går nok :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Der er lagt større arbejde i den header, så tror ikke den vil blive lavet om :)


    Men alligevel tak for kritikken.


    PS. Desuden er headeren ikke noget vi ellers har hørt noget kritik om, så det går nok :)


    Forståeligt nok, synes nu også topbanneret er nice nok :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Forståeligt nok, synes nu også topbanneret er nice nok :)


    Sys jeg også :D Den måde der skifter figurer osv., og den ændrer fra morgen, middag og aften. :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Sys jeg også :D Den måde der skifter figurer osv., og den ændrer fra morgen, middag og aften. :D


    Hmm, det vidste jeg så ikke, men lagde godt mærke til den var anderledes end, da jeg kiggede på hjemmesiden igår engang ...


    Smart nok :) Giver lidt flow på siden, så den ikke bare ser ens ud hver gang ..


    Egentlig kan jeg godt lide ideen med en hjemmesiden der skifter lidt på sit banner etc., når det er sommer, winter, efterår, jul osv.

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    SK? det er da forresten nogen af de bedste er det ik?


    Kan man godt sige de er :)


    Vidste faktisk ikke, at de hed geekboys engang. Det er der vist ikke mange der ved :) For har aldrig hørt nogen sige det før. Godt nok, for er vi fri for folk der kalder os wannabe's :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless