Grand Theft Auto IV

  • Jeg har oplevet en smule lag når jeg spiller spillet, hvor settings er sat til højeste opløsning og alt på high, view distance er på 32 og detail quality er på 56 mener jeg, eller der omkring.
    Kan det passe at den skal lagge så?



    Lidt off topic:
    Hvis nogen er jer har spillet, og er klar på en omgang eller to, så skriver i bare. :boxing:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg har oplevet en smule lag når jeg spiller spillet, hvor settings er sat til højeste opløsning og alt på high, view distance er på 32 og detail quality er på 56 mener jeg, eller der omkring.
    Kan det passe at den skal lagge så?



    Lidt off topic:
    Hvis nogen er jer har spillet, og er klar på en omgang eller to, så skriver i bare. :boxing:


    Er der multiplayer i det? Har kun spillet til playstation..


    Men okay, der er jo også multiplayer, så hvorfor ikke..

  • Altså, den der live profil har kommet med mange opdateringer, der skulle hentes, om det så var til spillet ved jeg ikke. Jeg syntes bare at det er underligt, jeg har nemlig en ven, som kan køre spillet med samme settings som mig, bare uden laggen, og hans system minder meget om mit.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_