X-360 defekt, og hvad så ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    Inden i skiller den ad, så mener at jeg at Microsoft har udvidet deres garanti på E74 eller RROD til 3 år, fra købsdato. Prøv at kontakte dem.


    Edit: http://support.microsoft.com/kb/969905/da


    ja men hvis vores er moddet med et andet drev så man kan spille backup spil, og de ser det tror jeg ikke jeg får meget ud af det..
    Jeg har dog hørt om mange hvor de bare har fået en ny xbox fordi den er har RROD

  • Ja I får nok ikke reppen gratis (eller overhovedet) hvis I har moddet box'en på nogen måde.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Ja I får nok ikke reppen gratis (eller overhovedet) hvis I har moddet box'en på nogen måde.


    den er købt moddet ligesom trådstarter, men fik en masse spil, hardisk, fjernbetjening osv med, så det var fint ;)

  • altså vis du har lidt snille i det med og skille pc'er ad, kan du os sagtens hive sådan en xbox fra hinanden... du kan evt. gøre som mig, jeg startede med og få den skilt ad (kig på youtube efter guider til dette) så kan hive strømstikket ud til blæseren sådan at der ikke er noget airflow, lad din xbox stå i ca. 20-25 min. så resetter den bios, vent så 10-15 min og stil den et køligt sted så den kan blive ''normal'' temperatur og hey presto din xbox dur igen.. men som med alting er der en hage dette fix dur for nogle kun i et par dage, men for andre i mange uger.. men held og lykke med det hele. :D