Så er det tid til at komme med forslag til et muligt emne i næste uge - fyr endelig løs. Afstemningen vil blive sat igang senest torsdag formiddag.
Husk det skal være noget der er rimelig nemt at dokumentere ved hjælp af et billede.
Så er det tid til at komme med forslag til et muligt emne i næste uge - fyr endelig løs. Afstemningen vil blive sat igang senest torsdag formiddag.
Husk det skal være noget der er rimelig nemt at dokumentere ved hjælp af et billede.
Jeg tænker Computerrum/værelse
QuoteOprindeligt indlæg af gaming-king
Jeg tænker Computerrum/værelse
Måske noget "vis os dit skrivebord"? Selvom vi godt nok har en kæmpe tråd til det
Ellers så:
Aftensmad (nu vi jo har haft morgenmad)
Skriv dit brugernavn - Gerne på en fantasifuld måde (f.eks. med køleskabs magnet bogstaver)
Modsatte af kæledyr... Hvilket dyr irriterer dig som død og helvede i hverdagen.
QuoteOprindeligt indlæg af bld
Modsatte af kæledyr... Hvilket dyr irriterer dig som død og helvede i hverdagen.
Jeg ved ikk helt om det er muligt for mig at fotografere en myg!
Mine forslag..
- Dine daglige laster (Fx. dig med smøger, Cola, tyggegummi osv. osv.)
- Din ynglings mad (hjemmelavet selvfølgelig)
- Din hoveddør (Vis os din dør)
- Din postkasse, eller brevsprække
- Din fjernbetjening (Er den slidt, eller kan man stadig se knapperne)
- Lav en papirsflyver og "skyd" den
Din by/din bolig?
Der er altså nogle ret gode forslag imellem - er jo lige før vi har til flere ugers afstemninger
Udsigt fra ens vindue
QuoteOprindeligt indlæg af Poco
Udsigt fra ens vindue
YEES.. når man arbejder på et universitet.. for sygeplejeske studerende det kan kun blive hot hot
Så kom der også en afstemning på. Der er mange gode forslag til emner, så dem der ikke får flest stemmer i denne omgang, kan evt. bruges igen i næste uge.