• Hejsa alle sammen! håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har for ca. en måned siden købt "Mass effect" via EA,s hjemmeside og downloadet det med det tilhørende program " EA Download Manager" Problemet opstår når jeg prøver at starte det eller konfigurere det, så kommer windows op og siger at "programmet er lukket ned" men man for ikke at vide hvorfor X( det næste der så popper op er en meddelses boks der siger:


    "Maseffect.EXE-fejl i afbildning"
    C:\windows\system32\d3dx9-31.dll


    " filen er enten ikke beregnet til at køre i Windows eller den indholder fejl."


    jeg har derfor afinstalleret spillet 2 gange og reinstalleret det men uden held ;( har osse prøvet at ringe til EA,s support afdeling men de tager ikke deres telefon X( har skrevet 2 mails til dem uden at få svar. så nu er dette mit sidste forsøg på at få hjælp da jeg er løbet tør for tålmodighed.


    Maskine: intel core2duo E8400
    Ram. 4GB
    OS: windows vista 64bit
    Grafikkort: ATI 4850 med DX10


    Håber i med disse oplysninger kan hjælpe mig :clap: på forhånd tak.



    Hilsen Mads Hansen

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

    Rettet en gang, sidst af Mads Hansen ().

  • jeg har prøvet at køre programmet som admin. og der er ingen forskel. men ellers tak for svarende ;0) kan det være fordi at det kun kan køre med directX 9..? og jeg køre directX 10?

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)