Kamera fra England

• Goddag Tweakianere.
    Jeg står i den fine situation at skulle til London i næste uge, og vil i den forbindelse gerne købe mig et spejlrefleks kamera.
    Jeg er absolut nybegynder, men vil gerne begynde at tage lidt billeder. Jeg har kigget på et Canon EOS 1000D, har hørt flere steder fra at det skulle være et fint begynder kamera.
    Jeg har ca. 2500-3500 kr at gøre godt med, så hvad kan i anbefale? Er 1000D er godt valg?

Garanti og omskiftning af ledning tager jeg mig selv af, så i behøver ikke kommentere dette.

• Ved ikke om jeg kiggede de forkerte steder i England, men jeg fandt det ikke ligefrem billigere der henne.
    Mit videokamera kostede 10.000 der, i stedet for de 9.000 jeg gav her hjemme.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Normalt kan man godt spare lidt ved at handle i england, men du skal da selvfølgelig lige tjekker priserne.

Med hensyn til kamera valg så er 1000D et super godt begynder kamera.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Normalt kan man godt spare lidt ved at handle i england, men du skal da selvfølgelig lige tjekker priserne.

Med hensyn til kamera valg så er 1000D et super godt begynder kamera.

Jeg har kigget på priserne, og har et godt overblik over de forskellige kit priser. Køber selvfølgelig ikke derovre hvis det er dyrere end herhjemme :P
    Men super, så bliver det sku nok en 1000D!

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hva så, fik du et kamera der henne billigere, eller?

Nej, det gik sku op i øl og tøj alsammen :D
    En anden god gang, SU'en skal jo bruges til noget fornuftigt :))