Windows 7 Ultimate til salg

• Sælger 2 Windows 7 Ultimate retail keys til omkring en 850-900kr(per styk) kommer til at koste 2375 i butikkerne så er en 1/3 af prisen.

Står 100% inde for de er originale og retail

Kontakt: Fjernet!

// David

• at du påstår du står inde for de er gode nok, er ikke rigtigt noget bevis....kan vi få noget håndgribeligt for at det rent faktisk er en lovlig licens og ikke bare en tilfældig gratis key der holder 1 år.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg arbejder selv i en virksomhed hvor vi er Microsoft Gold Partner og får Microsoft produkter (inkl. licenser) til rådighed lang tid før end andre.

Jeg kan fortælle at vi på nuværende tidspunkt har fået Windows 7 Enterprise - de øvrige versioner får vi først tilgængelig den 22/10-2009, lige som alle andre !!

Så jeg tvivler på at det er en "ægte" udgave (det kan sagtens være en RC eller RTM, men så kun med en tidsbegrænset nøgle, som Fragman nævner.

• Nice.. Dette må være det tætteste forsøg af salg, af pirat software på disse forums. Fordi hvis det ikke er legalt, hvilket det umuligt kan være, må jeg antage det er enten pirat eller en form for hæleri.

Oprindeligt indlæg af TolaGarf
    Nice.. Dette må være det tætteste forsøg af salg, af pirat software på disse forums. Fordi hvis det ikke er legalt, hvilket det umuligt kan være, må jeg antage det er enten pirat eller en form for hæleri.

Kan da se en salgstråd på en Wii der heller ikke er helt ren længere nede :P (lidt grineren måde det er lusket ind på.... )

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Eftersom Win7 ikke er udkommet i retail endnu kan dette forsøg på salg af licenser umuligt være stuerent, så vi lukker vist bare. At dette er din første post "ContainerConrad" gør det jo heller ikke mindre mystisk.

Tråd lukket!

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2