nytårs (GAB) aften

• Er jeg den enste der sidder og syndes at i aften er total :lame:, og kun venter at at komme til fest??

syndes seriøst at det er blevet kedeligt at holde nytårs aften... glæder mig mere til en af mine kammerater kommer og henter mig så vi kan komme til fest og få nogle pils (øl) og sprut ned...

• Næ, du er nok ikke den eneste .... Ikke fordi jeg syntes det. Sidder og drikker nogle pils inden vi tager ind på Istedgade og fester .... og nej ikke ude på gaden. *G*

Skulle bare lige tjekke et par ting på nettet...

Men skål da...

Originally posted by GrillRotten
    Næ, du er nok ikke den eneste .... Ikke fordi jeg syntes det. Sidder og drikker nogle pils inden vi tager ind på Istedgade og fester .... og nej ikke ude på gaden. *G*

Skulle bare lige tjekke et par ting på nettet...

Men skål da...

fair nok :))... har sendt de gamle til fyn og er ved at varme en pizza... også ska der fandme drikkes af far's pils :clap::cheers::finger::T

• også er der jo folk der skal op kl 8 i morgen tidlig og på arbejde......

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by dkwolf
    også er der jo folk der skal op kl 8 i morgen tidlig og på arbejde......

også er der dem der har haft fri siden den 23 :boxing: og først skal arbejde igen den 2. :clap:

• Tager til Odense om en lille time. Er stadset ud i galla-suite og det hele :)

Men er egentlig ikke vildt tændt lige nu. Bliver nok anderledes i aften, når jeg har fået nogen af den varme :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

også er der jo folk der skal op kl 8 i morgen tidlig og på arbejde......

Trist. Jeg har også været på arbejde mellem jul og nytår, men i dag og i morgen er der heldigvis lukket i mobil... Så fredag er næste arbejdsdag. Går nok... :))

Originally posted by silver

også er der dem der har haft fri siden den 23 :boxing: og først skal arbejde igen den 2. :clap:

HeHe... Med de småpenge du sikkert tjener alligevel, så gør det jo nok ikke nogen forskel om du kommer på arbejde eller holder fri.... HeHe... :cheers:

HeHe... Med de småpenge du sikkert tjener alligevel, så gør det jo nok ikke nogen forskel om du kommer på arbejde eller holder fri.... HeHe... :cheers:

hehe... er ved at samle krafter til den 2. for der beynder jeg at arbejde de der små 37 timer om ugen og op efter :clap:..... plus jeg vist kom til at vride min skulder om sidst jeg var på arbejde.. så fik lige en par fridage der... selv om jeg endlig godt ville arbejde :dots:

Trist. Jeg har også været på arbejde mellem jul og nytår, men i dag og i morgen er der heldigvis lukket i mobil... Så fredag er næste arbejdsdag. Går nok... :))

tjaa hva faen det er jo overarbejde så det går nok og får helligdagsbetaling *G*

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

tjaa hva faen det er jo overarbejde så det går nok og får helligdagsbetaling *G*

hehe... ja sådan noget giver jo godt på konto'en :clap:.... og det varmer nok også her efter jul

• Så kommer der lige en hilsen, fra en af de få ædru :D
    Godt nytår! ;)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Originally posted by SjQLunD
    Så kommer der lige en hilsen, fra en af de få ædru :D
    Godt nytår! ;)

du ska da ikke tro at du er den enste der er ædru!! :boxing:... er stadig... og jeg er kommet hjem nu.. hehe

Originally posted by sam
    Godt nytår alle
    Har tømmermænd,så smider mig på sofaen og ser Tom & Jerry resten af dagen :crazyeyes:

HAHA :evil:
    CARTOON
    NETWORK
    (Ville være træt af at skulle se på dem :lame: )

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet 2 gange, sidst af Slammand ().

• hehe der er nu ikke noget som Tom og Jerry :)

ville da også stene dem hvis jeg ikke var på arbejde

Originally posted by Slammand

HAHA :evil:
    CARTOON
    NETWORK
    (Ville være træt af at skulle se på dem :lame: )

Jeps,men på sådan en dag,skal det være nobrain TV.....