hvor kan man forudbestille battlefield 1943????
battlefield 1943 hvor (pc)
-
-
Det er lige kommet ud at spillet bliver forsinket minimum til engang i starten af næste år. Så jeg tvivler lidt på at man overhovedet kan forudbestille det endnu. Men spørg eller følg med inde på http://www.bfgeeks.dk - der kommer nyheder om det konstant
-
Hmm hvis det først kan købes i det nye år så der ikke ret mange der bil spille 1943, da Battlefield Bad Company 2 også kommer i starten af det nye år.
-
Jo, der er rigtig mange ww2 fans der venter på bf1943. Personligt har jeg også selv meget større interesse i bf1943 iforhold til BC2.
-
Er det stadig EA Games der laver det?
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Er det stadig EA Games der laver det?Umiddelbart er det standard.. EA og Dice som er bag
-
Øv.
-
sidst jeg så skulle det skulle komme var det i september eller så var det november. så det på boomtown.dk
-
Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
Jo, der er rigtig mange ww2 fans der venter på bf1943. Personligt har jeg også selv meget større interesse i bf1943 iforhold til BC2.lol what?! 1943 er altså ikke et særligt omfattende spil, bare et "lille" billigt arcade spil.
-
Har heldigvis en PS3 og jeg har spillet spillet. Jeg må sige er det er det bedste DLC du kan få på en PS3
-
jeg glæder mig enormt til bf 1943, bf 1942 var en revolution
og det spil jeg har haft det absolut aller sjovest i.
Meen der er jo ikke meget nyt og man er færre på mapet, såååå
-
Status: Pre-Release Q1 CY 2010;
hvad betyder det?
spillet koster kun 100kr, det er da absolut det værd
-
Oprindeligt indlæg af Simonthk
Status: Pre-Release Q1 CY 2010;hvad betyder det?
spillet koster kun 100kr, det er da absolut det værd
Kan ikke lige gennemskue det det CY, men Q1 er første kvartal.. dvs. tidligt i år, senest marts