Dobbeltklæbende tape, som ikke mister greb i varme..


  • Det tror jeg du har helt ret i. Men fyr et par strips på - de kan holde virkelig meget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Det tror jeg du har helt ret i. Men fyr et par strips på - de kan holde virkelig meget.


    Fik det op med nogle strips..


    Men brugte sådanne http://www.av-cables.dk/divers…_48_mm_10_stk_898_da.html holder, som jeg havde glemt alt om :)


    [Blocked Image: http://img253.imageshack.us/img253/900/dsc00026resize.th.jpg]


    Takker mange gange for tippet Happy^ :)

  • Strips er satme vejen frem. Bruger vi en del på arbejde :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • sidder jeg virkelig som den eneste der ville have svaret epoxy?

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    Jo jo men jeg skulle også kunne få den af igen engang :D


    Desuden er epoxy noget giftigt stads. Og når det holder en transformer der bliver varm vil det stille og roligt afgive dampe. Nok ikke lige det sundeste.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvis du kommer og holder det de 10 timer det tager at tørre, så fint med mig ;)


    dna --> Det er kun når det tørrer.


    Hmm 2 component epoxy til liming af små ting tager ikke meget mere end 30min at tørrer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvis du kommer og holder det de 10 timer det tager at tørre, så fint med mig ;)


    dna --> Det er kun når det tørrer.


    Er du også sikker på at der ikke kommer dampe når det bliver varmet op til måske 60 grader (eller hvor meget sådan en transformer kan komme op på).
    Men ihvertfald vil jeg da mene at strips i dette tilfælde er en bedre løsning på alle punkter.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------