QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af KarGa
Vil til dels give dig ret, da det også er min mening om firmaer som EA Games, men lige præcis Blizzard synes jeg ikke har samme tendenser.. World of Warcraft var i starten et megafedt spil, der var lavet til spilerne og ikke for at pleje Blizzards lommer.. Samme med Diablo II, der stadig er noget værd den dag i dag
Vi kan så diskutere om de sats som Blizzard laver, egentlig giver dem flere penge i sidste ende, end hvis de bare spyttede en moneymaker ud *HOST* Mirror's Edge *HOST*
Edit: Jeg mener forresten af Wow VAR et godt spil, men at det med tiden er blevet en moneymaker, i kraft af at det er blevet lettere og lettere at spille det.. Der er ingen udfordring længere
Præcis hvad jeg mente, Blizz er et af de firmaer der blev styret og lavede spil til spillere.
Lad den gensidige rygklapning begynde
For det vil jeg så til gengæld give dig ret i, WoW ER blevet udvandet og fordummet så flere knap så intelligente amerikanske teenagere kan få mere ud af spillet, for der er altså mange af dem der ikke er specielt skarpe, men lad nu det ligge.
Jeg syntes det er en god ting at Blizz gjorde mere af high end materialet tilgængeligt for flere, men jeg syntes så også de er gået for vidt.
Jeg kan sagtens forstå at når 50% af raids osv er utilgængeligt for 80% af spiller basen at de så nerfer visse ting, men syntes til gengæld også at så forsvinder meget af konkurrencen i spillet.
De skulle have beholdt et fåtal af raids i den svære ende så de guilds som virkelig er seriøse kommer til at se steder og få gear som et fåtal ser/får.