Billig færdigbygget gamerpc

  • Hej


    Jeg har fået stillet til opgave at finde en gamerpc til omkring 6000kr.
    Det skal være en færdigbygget da jeg ikke længere gider bygge pc'er for folk.
    Da jeg ikke rigtig følger med længere inden for grafikkort da mit 7900GT fint følger med til BF2.
    Jeg har set en del sælger "gamer" maskiner med noget GT210 og GT230. Men synes ikke jeg kan finde noget om dem på tomshardware. Har andre steder læst det er nogle moderniserede kort af 9600GT osv.
    Nogle der ved hvor jeg finder en fornuftig maskine til omkring 6000kr?
    Skærm osv er ikke nødvendig.


    PS: Det skal lige siges computeren skal kunne trække GTA IV.


    anyone?


    /Helskov

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro

    Rettet en gang, sidst af Helskov ().

  • Ville nuppe den Proctie nævner, en rigtig god computer til prisen og helt sikkert noget der kan spille GTA IV uden problemer.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg ville smide 500 mere og købe nr. 4 på Overgaards liste


    http://topdata.dk/product.asp?product=6064


    Det er ud fra den betragtning, at det er det bedste som AMD kan tilbyde for øjeblikket, bedste CPU;GFX og et godt OC bundkort o.s.v.


    Nej jeg er ikke fanboy, men jeg mener der får du den allerbedste ydelse ang. spil da AMD's CPU'er stadigvæk skallerer bedre i spil end Intel's i realworld experience.


    955 cpu'en har da osse vist sig at være en ganske habil overclokker, så en rimelig extra ydelse skal da bestemt osse overvejes. Der sidder et 4890 i, som er fabriks OC og du skal op i 295 fra Nvidia for at kunne slå den.


    Selvfølgelig 4GB DDR3 ram.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Næsten som #2 siger. :)
    http://topdata.dk/product.asp?product=6038
    gå ind under merpriser og tilføj opgradering af CPU, Samt MOBO + RAM og evt. andet kabinet. Jeg tog cooler master 334. og det blev 6075,- inkl. forsendelse. om det kan trække GTA IV håber jeg da ;) har ikke modtaget den endnu. grunden til at du ikke skal tage den udgave som #2 siger er simpelthen at, hvis du går ind og "opgradere" den computers CPU jeg henviser til så sparer du 100,- nok en lille fejl i deres system, men det kan man vel ikke klage over ;)

  • Den Proctie nævner har et HD4890 i sig vs. det 260GTX, der sidder i Intels prismæssigt dyrere. På baggrund af det ville jeg tage Procties, da Phenom II heller ikke står meget tilbage for q9550. Den har flere kræfter til grafiktunge spil end den anden og så til 500kr mindre. Alt andet er næsten identisk, så at købe en dyrere pc, der vil yde dårligere til det formål den er beregnet, synes jeg ikke virker som hverken et godt argument eller et særlig godt råd.
    Der blev sagt fanboy før.. Så jeg behøver vist ikke sige det direkte denne gang ;)


    Det er så bare min mening :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • dobbeltposting

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • ups

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Tak Renegger.


    Jeg har selv været fanboy af intel og nvidia. Men når man lige lukker øjnene op, yder det NÆSTEN det samme, men for en mindre pris. Når man taler om GTX 295, og HD 4890, er det slet ikke nødvendigt at tage det bedste, da man alligevel ikke kan se den store forskel, med mindre man bencher eller tweaker for at få den bedste score. Men HD 4890 levere så du ikke lagger / køre med lav framerate, pluds det er billigt til dens ydelse :-) Helt klart et kort der kan anbefales for dem der ikke går 100% op i at have det ALLER BEDSTE, men bare så de kan spille uden forstyrelser
    :dance: :rules: