Vil bare lige rose programmet Peerguardian. Det er et skidegodt initiativ. Og det virker rigtig godt. Det er en slags firewall der blokerer adgang for rigtig mange anti pirat grupper. Det har blokeret APG ca 40 gange på min com... Er selvfølgelig ikke sikker på om det passer eller det er en fejl i den angivne ip-range. Det beskytter også delvist mod spyware og andre reklame/popup sider.

Reklame - Peerguardian
-
-
Hvis APG har forsøgt at komme ind på din comp 40 gange....omg!
-
Originally posted by Berleburg
Hvis APG har forsøgt at komme ind på din comp 40 gange....omg!
Efter at det begyndte at stoppe AGP, har det fået en plads i msconfig under startup og en plads i mit hjerte
IPeerguardian
-
Er det noget at sidde og trone med? I holder APG ude med at lille program imens i sidder og downloader tonsvis af mp3 numre og film via KaZaA, Emule eller whatever...
Jamen hurra
-
hehe darkhorze.. anyways.. peerguardian er ikke til en skid.. i starten da jeg havde det inde bare lige for at se hvad det var for noget halløj, så lagde jeg mærke til at der kom nogle IP'er der angivenligt prøvede at komme ind på min computer.. og sjovt nok oplevede jeg også sider som http://www.tvguide.dk ikke virkede.. selvfølgelig var det fordi at IP rangen også indeholdte tvguide.dk..
desuden så ved jeg ikke hvad folk vil bruge det til? Hvis APG ulovligt kommer ind på din computer og sniffer information er den information nada værd i retten.. (i modsætning til i USA). Hvis en amerikansk sniffer får adgang til din computer er informationerne også værdiløse da du går ind under dansk lovgivning, ikke amerikansk...
så min mening om peerguardian er :lame:
-
APG:chain:
Så kan de lære det :]
-
Originally posted by DarkhorZe
Er det noget at sidde og trone med? I holder APG ude med at lille program imens i sidder og downloader tonsvis af mp3 numre og film via KaZaA, Emule eller whatever...Jamen hurra
Sad lige og tænkte det samme : Hvem kan have brug for at holde APG ude - ikke andre end.....................
-
Originally posted by |ToXiC|-EViL
Vil bare lige rose programmet Peerguardian. Det er et skidegodt initiativ. Og det virker rigtig godt. Det er en slags firewall der blokerer adgang for rigtig mange anti pirat grupper. Det har blokeret APG ca 40 gange på min com... Er selvfølgelig ikke sikker på om det passer eller det er en fejl i den angivne ip-range. Det beskytter også delvist mod spyware og andre reklame/popup sider.*argh* det kan du bare ikke mene det der....
Den har ikke blokeret APG - men en IP rage man TROR er APG eller what ever. Hvis man ønsker falsk tilfredshed/tryghed så er det et godt program ja. Men giver det en faktisk tryghed så er svaret et meget højt og klangende NEJ. Der er jo ikke nogen der kender den IP range APG/IFPI/NSA eller andre bruger.
Kan kun komme med et råd - hvis du vil være sikker på at du ikke får besøg så lad være med at bruge sådanne programmer som eMule/eDonkey/DC++ eller andet.Folk der roser = :lame: og folk der faktisk stoler på programmet = :ban: efter min mening.
-
Originally posted by dkwolf
*argh* det kan du bare ikke mene det der....
Den har ikke blokeret APG - men en IP rage man TROR er APG eller what ever. Hvis man ønsker falsk tilfredshed/tryghed så er det et godt program ja. Men giver det en faktisk tryghed så er svaret et meget højt og klangende NEJ. Der er jo ikke nogen der kender den IP range APG/IFPI/NSA eller andre bruger.
Kan kun komme med et råd - hvis du vil være sikker på at du ikke får besøg så lad være med at bruge sådanne programmer som eMule/eDonkey/DC++ eller andet.Folk der roser = :lame: og folk der faktisk stoler på programmet = :ban: efter min mening.
Hørt
Blokeret APG 40 gange? øøh jaja -
får vi ikke et link
-
Originally posted by Wolf_of_dk
får vi ikke et linkdet er der sådan set ikke nogen grund til, da det nok er det mest ubrugelige program du kan få.
-
Originally posted by dkwolf
det er der sådan set ikke nogen grund til, da det nok er det mest ubrugelige program du kan få.
Troede at det var Windows
-
Originally posted by Wolf_of_dk
Troede at det var Windows
*LOL*
-
Ved godt at det blokerer ip'er som ikke burde blive blokeret, og at det jo er langt fra sikkert at det lige precis VAR apg der kom ind på min com. Men det blokerer MANGE gode ip'er. Spyware f.eks.
-
Originally posted by |ToXiC|-EViL
Ved godt at det blokerer ip'er som ikke burde blive blokeret, og at det jo er langt fra sikkert at det lige precis VAR apg der kom ind på min com. Men det blokerer MANGE gode ip'er. Spyware f.eks.ok og det er måske ikke en standard funktion i IE6 ?
Hvorfor så bruge det nå du godt ved at det er en falsk sikkerhed....
Hvis APG vil ind på din computer kan de uden problemer gøre det, de kan få sig en privat DSL linie hos en eller anden udbyder også ligge et par DVDips på den og se om der falder en dansker i fælden. Så vil du aldrig opdage noget som helst før du modtaget et brev fra en vred advokat eller ligefrem får besøg af dem.