Engelsk Bulldogs

  • Hej alle,


    Jeg har et problem, jeg netop havde en nyfødt baby, og jeg har fire engelsk Bulldogs til at tage sig alene, jeg søger efter folk til at vedtage de hvalpe for mig med den betingelse, at når de vokser op og får børn, vil de vende tilbage en tilbage til mig. Hvis du er interesseret, komme tilbage til mig for mere information.
    Contact: lilj34@gmail.com

  • Hvis jeg forstår dig ret.
    Du har lige fået et barn, og du har 4 engelske bulldogs, som du ikke kan passe.
    Du vil så give dem væk på den betingelse, at når de bulldogs får hvalpe vil du have hvalpene :rolleyes:?

  • og et PS .
    NOGLE boligforeninger mv inklassificerer disse hunde som "kamphunde"
    pga deres afstamning fra mastiff klassen af hunde...


    (tråd sendt til burger- så må admins tage stilling til denne tråd)

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Animal-mik
    og et PS .
    NOGLE boligforeninger mv inklassificerer disse hunde som "kamphunde"
    pga deres afstamning fra mastiff klassen af hunde...


    (tråd sendt til burger- så må admins tage stilling til denne tråd)



    Godt vi også har en vagthund her på tweak - har du evt. afstamning af dobermann i dine aner ?

  • Jeg tror så bare vi lukker her. Flere steder bliver Engelsk Bulldog også betegnet som kamphunde / muskelhunde og selvom andre nok vil påstå, at de har ændret sig meget igennem tiden, så er denne tråd et godt eksempel på hvad der umiddelbart er en meget dårlig idé at sælge på Tweak.dk.


    Så derfor er det her ikke det rigtige sted at sælge sine hunde, og i særdeleshed ikke Engelsk Bulldogs. Jeg håber naturligvis, at de der er af en anden opfattelse stadig vil respektere den beslutning.