billeder af FX599XT

  • ok så tror jeg jeg er ved at være med igen :D

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    [Blocked Image: http://leech.dk/bart.gif]


    ;) :))


    Forstår ikke hvorfor man ikke lige prøver Google.com først før man spørger - Hr. Google har svar på næsten alt - han er din ven :T


    Hvis alle benyttede google så meget som i siger, ville tweak.dk være overflødigt. Men selvfølgelig skal man lige checke lidt op på det selv, men her får man for det meste det hurtigste svar, så hvorfor ik spørge hér? Folk er her jo for at svare.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps, det er derfor du ikke fandt noget. Det prøvede jeg også, men det ville den ikke være med til. Det er ikke altid at billed-sørgeren vil være med på det...


    Hm... Næ, SE er jo en skrabet udgave af et eller andet, så svaret er vej nej.... XT er jo creamen... :))


    SE er eVGA's svar på et XT. Det er magen til, men med en core på 400 Mhz.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hmm... nVidia er spøjse. *G* .... Ultra... XT ... LX ... Turbo .... EPV ....


    Er det bare mig eller burde de tage sig lidt sammen og droppe det der bare LIDT ? *G* :dots:


    Sku måske have samle alle disse post i én, men hul i det.
    Jeg tror at grunden til at nvidia har kaldt det for XT er at det sætter ati i et dårligt lys. For hvis nvidia kalder deres "afpillede" kort for XT vil det jo få nogen til at tro at et 9800 XT også er "afpillet"... Eller noget i den stil.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Sku måske have samle alle disse post i én, men hul i det.
    Jeg tror at grunden til at nvidia har kaldt det for XT er at det sætter ati i et dårligt lys. For hvis nvidia kalder deres "afpillede" kort for XT vil det jo få nogen til at tro at et 9800 XT også er "afpillet"... Eller noget i den stil.


    Hvorfor siger du, at NVIDIA´s XT kort er "afpillet" - Har man ikke kigget lidt i diverse tests? - Man kunne prøve denne hvoraf det fremgår, at NVIDIA´s XT ikke er et skodkort.

  • Quote

    Originally posted by promp


    Hvorfor siger du, at NVIDIA´s XT kort er "afpillet" - Har man ikke kigget lidt i diverse tests? - Man kunne prøve denne hvoraf det fremgår, at NVIDIA´s XT ikke er et skodkort.


    Hmm, hvad har denne test med diskussionen at gøre. Der bliver vel bare sagt at fx5900xt er en skrabet udgave af fx5900-serien, ligesom se er det for ati :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by scully


    Hmm, hvad har denne test med diskussionen at gøre. Der bliver vel bare sagt at fx5900xt er en skrabet udgave af fx5900-serien, ligesom se er det for ati :rolleyes:


    PRECIS! Noget kan godt være "afpillet" uden at være dårligt. Har kigget på rigtig mange tests og anmeldelser, da jeg overvejer at købe kortet.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by |ToXiC|-EViL


    Hvis alle benyttede google så meget som i siger, ville tweak.dk være overflødigt. Men selvfølgelig skal man lige checke lidt op på det selv, men her får man for det meste det hurtigste svar, så hvorfor ik spørge hér? Folk er her jo for at svare.


    Der er såmænd også en masse ting som Google ikke kan svare på - hvor det er godt at kunne få et godt råd af mennesker som een selv...Men ja, vi er her da for at hjælpe hinanden. Men siger man til manden at Google er en stor hjælp - når den bliver brugt ordentligt :)
    Det er MIN mening, og du har DIN mening - end of story :)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Jeg hørte i radioen her den anden dag, at regeringen vil til at stille krav til de pris databaser der ligger på nettet.. dermed også EDBPriser.dk.


    Det syntes jeg sgu ville være en god idé. Syntes også at ting der står på en forhandlers hjemmeside skal være 100% rigtigt. Hvis han skriver noget forkert eller bruger et forkert billede, så burde det have en seriøs konsekvens. Det er jo lidt ærgeligt at man altid skal tjekke alle oplysninger man finder et eller andet sted fordi man som hovedregel næsten aldrig kan være sikker på de passer. :dots:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvis han skriver noget forkert eller bruger et forkert billede, så burde det have en seriøs konsekvens.


    Præcis - specielt når edbpriser er så udbredt, burde man kunne stole på de priser de skriver.



    Hvis en forhandler havde skrevet en forkert pris på sin side (indenfor rimelighedens grænser) burde han hæfte for den pris ;) ... så ka' han lære det :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Præcis - specielt når edbpriser er så udbredt, burde man kunne stole på de priser de skriver.


    Hvis en forhandler havde skrevet en forkert pris på sin side (indenfor rimelighedens grænser) burde han hæfte for den pris ;) ... så ka' han lære det :))


    Nemlig.... :clap::clap::clap:

  • Quote

    Originally posted by joatim
    inde på compumail hvor man kan købe 5900 XT bliver der vist et SE kort hvis jeg har forstået det rigtigt?? og derinde bliver det da solgt som XT????


    Har selv lige fået det kort her d.31/12, tidligt om morgenen, godt postbudet så godt ud, hun var faktisk halv lækker :T
    Mit kører sku fint og er det samme som det de viser på siden hos compumail