Old good WoW


  • WoW er blevet endnu mere fucked up.


    Det er spild af tid at spille. Jeg har været med i top 50 bedste guild worldwide i både TBC og LK. Vi smadrede Ulduar på få dage, og gik igang med hardmodes. Det tager utrolig meget tid, og så kommer blizzard bare med et nyt nemt instance med meget højere ilvl. Spild af tid.
    Vi er flere og flere fra guilden der har mistet interessen.

  • Jeg er også til Oldschool Wow.. TBC smadrede wow og ser man på WOTLK så er det blevet et totalt latterligt spil..


    Det der gjorde en healer til en healer var +heal... nu er det bare slået sammen med spell damage. etc etc..



    Selv om min lille charakter er blevet lvl. 80 så er det ikke et spil jeg gider bruge min tid på. Det er simpelthen for kedeligt. Og alt er jo blevet badge farming osv. Endnu en ting blizzard har fundet på for at lænke spillerne til spillet. Istedet for at lave noget bedre ingame content. Alt kan jo stort set også Pugges nu om dage. hvad fedt er der i det ?... det giver jo bare at guilds bliver mindre og mindre.


    At mindes tiden hvor man var omkring de 100-150 i en guild for at kunne være 100% på at kunne stille 40 mand til et raid. det var fedt. At man kunne samles ca. 60 guildmembers til LAN for at kører MC igennem 2 gange med mains og et kun for alts.. :cheers:



    "i still miss Mr. Bone"

  • Hvis i er til det gamle. Så find da en privat server?


    Jeg har spillet på begge slags. og den private var imo sjover. og man lære enlig folk bedre at kende synes jeg.. vi spille på horde. men faldt hurtig i snak med folk fra den anden side. fordi vi pvpét så meget med dem. det endte med at de kom over på horde. og spillede sammen med os.. se det var gode tider.. :)

  • hej igen, og tak for svar.


    Det er sørgeligt at høre hvordan et ellers genialt spil, er faldet ned på niveau, med andre money-maker spil.


    Helt trist, at man ikke kan finde spil som virkelig er originale, og lavet for at "forkæle" gameren, og ikke bare lavet for at tjene kassen for en gruppe mennesker, som dårligt nok selv spiller spillet.
    Tænk på Counterstrike, helt i gamle dage, hvor det var et gratis spil man downloadede. sådan noget savner jeg at se.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kraftværk
    Tænk på Counterstrike, helt i gamle dage, hvor det var et gratis spil man downloadede. sådan noget savner jeg at se.


    øhh CS har aldrig været gratis.. :S i form af Half-life var et spil som skulle købes lige som Call of duty 4, Cod5, osv.. idag..


    det du sikkert mener er .. det var et spil som ikke kostede noget hver månede at spille online..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gurk


    øhh CS har aldrig været gratis.. :S i form af Half-life var et spil som skulle købes lige som Call of duty 4, Cod5, osv.. idag..


    det du sikkert mener er .. det var et spil som ikke kostede noget hver månede at spille online..


    CS var helt helt helt fra start af, så vidt jeg husker, et spil man kunne anskaffe sig og spille uden Half-life. Kan dog ikke huske om det har været en beta, som bare har været tilgængelig for alle gratis. Mener først det var ved 1.4 eller 1.5, at det blev et spil man skulle havde half life for at spille. (ved godt at de ældre versioner, også har været lavet over half-life "systemet", men er ret sikker på at de var gratis, og kunne installeres uafhængigt af half-life).

  • i beta stadierne var cs faktisk gratis...men fra 1.0 ejede valve rettighederne og derfor krævede det at man havde en hl 1 key for at kunne spille.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    i beta stadierne var cs faktisk gratis...men fra 1.0 ejede valve rettighederne og derfor krævede det at man havde en hl 1 key for at kunne spille.


    nu har jeg spillet Counter-strike siden det kom ud. Og.. CS moddet var gratis. men det krævede stadig Half-life for at kunne spilles eftersom det var det mod til CS, lige som Day of defeat.


    Så CS krævede betaling for at spille. og det gør det jo stadig. da man skal invisterer i en onlinekey for at kunne spille.

  • Wow er jo bare blevet til en moneymaker for Blizzard nu.. Normalt ville jeg sige desværre til det, men World of Warcraft har udtjent sin værnepligt og det er umuligt at holde niveuaet hvor det startede


    Så at de tjener en helvede masse penge på det nu er jeg kun glad for, for til forskel fra EA Games, der forresten altid bare laver moneymakers, så bruger Blizzard en helvedes masse tid og kræfter på deres spil, således at de kan lave noget på Wow-niveau igen

  • Tror næppe Blizzard kan få Diablo eller Starcraft i MMO version til at slå Warcraft, fordi Warcraft har en så ufattelig stor historie bag sig.


    Så tror lige pt. at Blizzard forsøger at malke det sidste ud af WoW nu, også kører de det stille i sænk...


    Dog tilbage til topic, så for mit vedkomne har jeg aldrig oplevet Pre-TBC Raids, som level 60. Hvilket gør at det nok er en verden til forskel nu i Woltk, fordi i følge mig selv, så var Naxxramas en fed instance og raide de første 2 gange indtil at man på det tidspunkt nærmest kunne tactics på rygraden fordi de er så uhyr nemme.. Også kommer men ind i Uldaur hvor det er en verden til forskel, det længste jeg lige pt. er kommet er til Mimiron bossen, skal så også siges jeg ikke har været level 80 i mere end en måneds tid og ikke hardcore raider men mere til det casual raiding stil :).


    Så hvis man kan indfinde sig i det nye archivement system som er kommet i Woltk, og gå rundt og søge diverse udfordringer igennem dem, så er der enlig ikke så meget mere at lave i WoW, med mindre man er RP'er :).


    *EDIT* så lige pt. hygger jeg rundt i WoW og forsøger også så vidt muligt at køre Vanilla raids igennem, da jeg synes de er ret så nice et eller andet sted, når man kan se 40man bosserne have samme antal HP som en del af de bosser i Naxxramas i Woltk... Så undre man sig meget over hvor meget udfordring der egentligt måtte ligge bag det...


    Men venter nu meget spændt på det nye Star Wars The old Republic, tror det kommer til at ramme på et godt tidspunkt hvor folk som spiller WoW er ved at køre sig selv for trætte i det, og vælger at skifte over :)