4890 vs gtx 275 afstemning

Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    hvad ville i vælge ?

Er det ATI vs Nvidia eller kort vs kort?
    Hvis du forstår mig :D

/edit
    Hvis det er kort vs kort hvad for et specifikt kort er det så?

• 4890 Toxic fra sapphire er valgt herfra. :)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Min stemme landede også på 4890'eren, det er sku et dejligt kort det Toxic (:

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• Halvdelen af stemmerne er gået til Nvidia kortet men det er kun dem der har stemt på 4890 der har begrundet hvorfor de synes det kort er bedre. Hmm...?

• Undskyld men hvorfor fanden laver du 2 tråde om det samme.. Du har jo fået svar på den andet.. Nogen gange forstår ikke det her forum. Admin siger ingen ting til folk der bare laver flere tråde om samme ting.

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Undskyld men hvorfor fanden laver du 2 tråde om det samme.. Du har jo fået svar på den andet.. Nogen gange forstår ikke det her forum. Admin siger ingen ting til folk der bare laver flere tråde om samme ting.

det er sådan set ikke noget admin behøver at blande sig i, folk kan jo bare nøjes med at svare i 1 af de topics....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af fredek
    Halvdelen af stemmerne er gået til Nvidia kortet men det er kun dem der har stemt på 4890 der har begrundet hvorfor de synes det kort er bedre. Hmm...?

Fordi nVidia er så fantastisk at man slet ikke behøver at beskrive deres produkter eller forsvare dem :dance:

Oprindeligt indlæg af TolaGarf

Fordi nVidia er så fantastisk at man slet ikke behøver at beskrive deres produkter eller forsvare dem :dance:

det var da vist et dumt svar

Phenom II 720 be @ x4 3800 mhz
    Asus M4A79-T/Deluxe
    KIngston Hyper x 1600 MHZ
    Sapphire 4890 TOXIC
    Zalman ZM850-HP
    Samsung 226cw
    Antec 900 ver 2

• Ja ja men nu er bøtten vendt. Helt klart er 4890 at foretrække.
    Som Fragman skriver så kan folk jo bare lade være med at poste i en tråd.
    Nu ikke alt det mavesurhed SenZer det er jo snart ligesom at høre Brixtofte i tv. :razz:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• nu spiller jeg næsten kun wow, sad og sammenlignede mit sys fps med en af vennerne med et i7 920 system og 275.

vi får stortset de samme fps de samme steder i spillet på samme tid,

så når en E8500 med 4890 kan følge en 920 med 275 vil jeg da mene 4890 er bedst
    og 4890 kan pt fås til 1295.-

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Undskyld men hvorfor fanden laver du 2 tråde om det samme.. Du har jo fået svar på den andet.. Nogen gange forstår ikke det her forum. Admin siger ingen ting til folk der bare laver flere tråde om samme ting.

fordi jeg ville lige prøve at lave en afstemning så for man flere folks mening da det ikke er alle der gider at skrive hvad de syntes så er det nemmere med en afstemning

• jeg er nødt til at smide min stemme på Nvidia grund er jeg har oplet varme problemer med de 2 sidste ati kort jeg har ejet 4870 :P og nej jeg siger ikke det er generelt problem kun min personlig oplevelse :)

• Bahh nu havde jeg lige skrevet en dejlig lang stil. også fucker det op.. ;( så må i tænke til hvad jeg har skrevet.. :T

Edit så kan jeg da bedre forstå at der mangler nået :cheers: troede lige min computer lavede rav.
    forsæt det gode arbejde :rules:

Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    fordi jeg ville lige prøve at lave en afstemning så for man flere folks mening da det ikke er alle der gider at skrive hvad de syntes så er det nemmere med en afstemning

Næste gang du får lyst til at tilføje en afstemning til en tråd du har oprettet, så fang en fra teamet, så kan vi tilføje den i tråden, så der ikke pludselig er to identiske tråde.

Du har vist efterhånden været her lang tid nok til at have opdaget, at vi ikke er interesseret i at have mere end en tråd oprettet af den samme person om det samme emne, så derfor er din anden tråd blevet lukket, og jeg går stærkt ud fra, at det ikke bliver nødvendigt en anden gang.

Da der tilsyneladende er flere der har lidt problemer med de uskrevne regler, skal jeg hermed sørge for, at det bliver tilføjet til reglerne, at en tråd pr. emne er nok - så kan der vist overhovedet ikke herske nogen tvivl ;)

Til slut, der er ingen grund til at quote dette indlæg. Det er ikke et oplæg til debat, men udelukkende ment som info til jer der læser tråden, så I kan roligt fortsætte på det spor tråden startede. Det er også derfor der er blevet tryllet et par indlæg væk. Grunden til, at jeg ikke har reageret før er, at jeg ikke havde set tråden, og dens dobbeltgænger. Selvom jeg prøver på at nå at komme omkring alle tråde, så lykkedes det ikke altid, og sådan har resten af teamet det nok også, så vi sætter stor pris på den hjælp vi får i form af reports, PM's og andre henvendelser fra brugerne.