Fyrværkeri?

• Hejsa :)

Ka ikke huske om det her emne har været på bane før...Men jeg prøver da (igen) så :P

Jeg sagde til mig selv (IGEN) i år, at jeg ikke ville bruge penge på krudt men har da lige købt for 600 - og der ryger nok lidt mere oveni senere...Jeg er helt pjattet med det stads, og det vil jeg nok blive ved med :)

Ville bare høre hva i andre ofrer på det møg ? :P

Mvh DH

• fyrværkeri??? screw fyrværkeri!!! jeg er 18 nu!!!! w00000w, hvor er det sejt at være 18!!! w00000w!!!

jeg kan KØBE lige så meget fyrværkeri JEG VIL!! for NU...er jeg 18!!!! jeg er myndig nu!!! jeg kan skride...lige hvorhen jeg vil....(men ok, hvorfor skulle jeg dog gøre det?)

eeej, det var da utroligt så myndig jeg er :D

I må hellere sige tillykke med dagen eller s får i SÅDAN EN PÅ LAMPEN!!! X(X(X( :camp: :chain:

ej det var bar' gas, ehe....d bestemmer i da selv ;)

nå nu må jeg nok hellere dæmpe mig...inden jeg får et dusin køller i hovedet af diverse tweakere :D

forresten er jeg i virkeligheden tosset med fyrværkeri, men samtidig har jeg det sådan at jeg ikke gider at miste bare én eneste finger på sådan noed vås...

meeen som dig DH køber jeg vel nok noed alligevel...:) dog ikke ulovligt krudt....det er jo direkte nådesløst...

Originally posted by Wolf_of_dk

Jamen så TILYKKE DA :clap::cheers: :hb: :dance:

thx wolf, og også tak til alle de andre som siger tillykke, hvis der bliver flere 8o

til dem der ikke siger tillykke: jah, det må i selv om ;)

• Zigiro - ikke-tillykke med dagen.

Jeg bruger årligt ca. 0 kroner på fyrværkeri. Kan seriøst ikke se det sjove i at fyre fyrværkeri af. Men det er da meget flot, og vældig hyggeligt. Men gider ikke ofre en klejne på det selv. Det vil jeg lade.....de andre om. :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Jeg bruger årligt ca. 0 kroner på fyrværkeri. Kan seriøst ikke se det sjove i at fyre fyrværkeri af. Men det er da meget flot, og vældig hyggeligt. Men gider ikke ofre en klejne på det selv. Det vil jeg lade.....de andre om. :)

Hæhæ er sgu også en go idé - prøver skam også at sige til mig selv hvert år at jeg bare kan glo på de andres, men nææeh nej - ska da liige ha lidt selv. Det er jo ikke helt det samme ;)

Originally posted by Berleburg
    Zigiro - ikke-tillykke med dagen.

jup,har det på samme måde.Har ikke brugt 1 kr på krudt i 6 år og gør det nok heller ikke.
    Men da jeg var 17/18 år gammel,brugte jeg da også lidt gryn på krudt

Originally posted by sam

jup,har det på samme måde.Har ikke brugt 1 kr på krudt i 6 år og gør det nok heller ikke.
    Men da jeg var 17/18 år gammel,brugte jeg da også lidt gryn på krudt

Er jeg så, som en 19årig purk, lovlig undskyldt ? ;)

• Elsker et par gode batterier... he he ;)
    I år køber jeg ikke noget. Plejer at købe for 1000-2000. En jeg kender har købt for 5000. Det ene af batterierne fylder en hel palle. 8o Den gad jeg nok godt lige se, når den bliver fyret af.

BTW. Tillykke med fødselsdagen Zigiro. ;)

Originally posted by The Hans
    Elsker et par gode batterier... he he ;)
    I år køber jeg ikke noget. Plejer at købe for 1000-2000. En jeg kender har købt for 5000. Det ene af batterierne fylder en hel palle. 8o Den gad jeg nok godt lige se, når den bliver fyret af.

Lyder lækkert :)

Min søsters kæreste har vundet en konkurrence hvor han sammen med to andre måtte bære så meget ud fra en krudtbutik som han kunne - tror vidst nok lige de fik lænset den for store batterier, bomberør og raketter ;)

synd man ikke skal op til dem i år..!

Originally posted by The Hans
    Elsker et par gode batterier... he he ;)

tusind tak Hans :)

btw. 5000,-?? shit det er for meget...men sføli ik for andre at kigge på :D

og det fylder næsten en hel palle? det må jeg sq nok sige!! 8o

som Finn Nørbygaard engang sagde:
    "jeg elsker altid når det er nytår og kl. har passeret 12...for min søsters mand nøjes altid med at købe én enkelt KÆMPE-raket og når klokken så bliver 12, så går han stolt ned og tændeer lunten hvorefter den DRØNER tilvejrs med et langt brøl...og så kommer det jeg glæder mig så meget til, for så er det jeg spørger ham:
    "nå Karsten, hvilken en af dem er det så der er din??" 8o

hehe, den syns jeg er ret sjov... :))

• Not a dime - er super nasser - flot at se på. ;)
    Bli'r indendørs, da der er for mange tåber ude den aften. X(
    Forresten tillykke med dagen Zigiro - og velkommen i de voksnes rækker. :rolleyes: Husk det forpligter ;)

• En jeg kender har købt 13 kg. fyrværkeri :evil:
    Så er det jo godt der ikke længre end man kan gå over til ham på 5 min.

Ingen kan gætte hvad han gav...? :T 600 dask! :boxing:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

Originally posted by bentzin
    Not a dime - er super nasser - flot at se på. ;)
    Bli'r indendørs, da der er for mange tåber ude den aften. X(
    Forresten tillykke med dagen Zigiro - og velkommen i de voksnes rækker. :rolleyes: Husk det forpligter ;)

heh, tak, og jep det må jeg huske...;)