Sensation 2009 - I parken!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Fedt! Så også en sidste år der gik med en sort t-shirt :S han må ha haft noget udenpå da han skulle ind for det tillader de ihvertfald ikke :crazyeyes:


    Hehe, ja det må absolut være tilfældet.

  • Hva er det for noget fis med at sove? :P
    Jeg var derovre sidste år, og mine kammerater og jeg kørte den igennem til kl 6.30 om morgenen hvor det første tog gik mod Aalborg.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Ellers kan i jo altid bo på "Mændenes Hjem" i Istedgade. Yderst hyggeligt sted, hvor der altid er plads til et par stykker mere :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu har jeg fået et værelse på Danhostel nogen der ved hvad der sker hvis man hiver flere end tilmeld med ind. Kunne jo godt være man mødte nogen søde piger. og det hele endte i en 6 kant :9xo

  • Så det sku idag det går løs igen folkens!
    Mine kammarater og jeg køre lige straks fra Frederikshavn/sæby mod djævleøen og så vi ellers klar på at give den max gas i aften! :dance:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Endelig hjemme efter en fed tur :D Kæft man er da smadderet efter at havde kørt så langt. Og Fik heller ikke sovet super godt da en af venner var ude og brække sig 5-8 gange :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Endelig hjemme efter en fed tur :D Kæft man er da smadderet efter at havde kørt så langt. Og Fik heller ikke sovet super godt da en af venner var ude og brække sig 5-8 gange :D


    Er også omsider kommet hjem (Frederikshavn!) efter en laang køretur i bil ;) Heldigvis i godt selskab hehe.


    Super fed opstilling de havde i år, dog synes jeg sidste år var federe, men det jo en smagssag.
    Og så fik jeg da mødt Macimuz og Nonsens herinde fra :9xo Kunne være man skulle overveje VIP næste år, for det lyder da til at være temmelig cool.


    *Billede af os 3 samlet kommer i løbet af i morgen*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Det var i hvertfald rart bare at kunne tage alt det øl og vand, man kunne drikke. Samt have et sted, man kunne mødes, hvis man blev væk fra hinanden osv.


    Men er også enig i, at det på mange måder var federe sidste år, specielt sceneshowet virkede lidt fesent i år. Havde faktisk forventet meget mere, nu når det var 10 års jubilæum.


    Ellers overraskede Morten B. ganske positivt. Aftens højdepunkt må have været Adagio for Strings og Lethal Industry.


    Ps. Tjek Danial Kandi ud samt Trance on Demand

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ps. Tjek Danial Kandi ud samt Trance on Demand


    Tjekker ASAP, går bare ikke midt i undervisningen :)


    Her er det billede vi fik taget:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112009/P1010281.JPG]


    Og til dem der sku være i tvivl er det Macimuz til højre, Nonsens i midten og undertegnede til venstre :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Der var godt nok også meget dejligt at kikke på :D


    Har bare fået vildt ondt i halsen efter vi var på luder jagt. Vi skulle jo lige se de steder de stod. Og det var nu ikke noget kønt syn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Der var godt nok også meget dejligt at kikke på :D


    Har bare fået vildt ondt i halsen efter vi var på luder jagt. Vi skulle jo lige se de steder de stod. Og det var nu ikke noget kønt syn


    Den tror jeg gerne du må uddybe ? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ham jeg var med der over. Begyndte at sige at vi skulle finde nogen luder og få et blow job. Da vi så havde gået lidt for at finde ud af om det var noget vi gad. (Gad ikke sådan rigtig. da jeg kunne få det gratis af kæresten) Så var der en pirat taxa som råbte på os. vi gik over til ham. Også råbte min ven. om han vidste hvor der var nogen gode luder. Det gjorde han self. Men der var længere der ud. så vi besluttet os at køre til istedgade, og fik afvide hvad vi max skulle give og hvor de "bedre" gik osv. Men Synes nu dem som vi så var enten neger eller bare grimme. Så efter flere gange rundt tog vi hjem.


    Virkelig skummel sted i har jer der :ohmy: