Hjemmeside til køb af hardware

  • hej tweakers kender i nogen billige hjemmesidder og hvor varene virker når det kommer etc. etc. hvor man kan købe hadware til computer skal til at købe en computer og regner med jeg vil smidde mellem 7-10k i den men gider bare ikke give over pris for de ting jeg køber måske nogen der kender nogen hjemmesider??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AskeMaack
    tak ;) ..
    havde hørt lidt om getmore.dk er det et dårligt sted at handle eller ?


    Det er et ganske udemærket sted at handle, men da ejerne er politi anmeldt som rasmus siger så er det lidt på egen risiko i øjeblikket. Har dog lige købt hdd og drev hos dem pga det er så billigt og hurtig leverings tid.


    Bruger også mm-vision, prc-data og bj-trading blandt flere.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • http://www.proshop.dk , kan jeg godt anbefale


    og jeg har også handlet en det her Expansys

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det er et ganske udemærket sted at handle, men da ejerne er politi anmeldt som rasmus siger så er det lidt på egen risiko i øjeblikket. Har dog lige købt hdd og drev hos dem pga det er så billigt og hurtig leverings tid.


    Bruger også mm-vision, prc-data og bj-trading blandt flere.


    Det var nu også problemer der i forvejen med rma sager på op til tre måneder osv..


    Getmore er ikke lige det sted jeg vil anbefale at man køber sine ting i øjeblikket. Det giver heller ikke ligefrem plus point i min bog når det samme ledelse som i MMW (multimediaworld) de vidste jo ikke at de havde lavet moms svindel for 40 mio kroner :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Det var nu også problemer der i forvejen med rma sager på op til tre måneder osv..


    Getmore er ikke lige det sted jeg vil anbefale at man køber sine ting i øjeblikket. Det giver heller ikke ligefrem plus point i min bog når det samme ledelse som i MMW (multimediaworld) de vidste jo ikke at de havde lavet moms svindel for 40 mio kroner :roller:


    Har haft flere rma´s hos getmore og der har aldrig været problemer, har højest ventet 3 uger. Har handlet der for mange mange tusinde kroner uden det mindste bøvl :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Har haft flere rma´s hos getmore og der har aldrig været problemer, har højest ventet 3 uger. Har handlet der for mange mange tusinde kroner uden det mindste bøvl :)


    Du må være en af de heldige så :)

  • Ja åbenbart :))

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg må også indrømme at jeg ikke har haft problemer med getmore og har også handlet for flere tusind kroner hos dem, men er det ikke meget normalt at når det gælder forhandlere så er det stort set kun de dårlige sider vi hører om. Der er aldrig nogen der skriver en tråd om hvor godt hele forløbet med en forhandler er gået :)

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • getmore er okay så længe man ikke har en deadline på og det er noget der kan gå i stykker.


    prøvede at teste dengang jeg fik mit nuværende bundkort og det brickede pga asus ez-flash programmet


    førhen har jeg købt en del på getmore, især til diverse kunder osv. der skulle have opgraderet deres comp, men nu med MMW sagen er jeg lidt utryg, og holder mig fra Getmore så meget som muligt.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200