Quake Live?

• Jeg ville såmend bare høre om ikke der er andre tweakers der spiller dette ganske fine spil, evt. så vi engang kunne lave nogle matches osv.

For dem der ikke ved hvad Quake Live er, så er det i princippet en udgave af Quake 3 Arena og Team arena som er ported til at kunne køre i en internet browser. den klassiske Quake 3 grafik er endda blevet opgraderet med bedre textures og flere polygoner.

Alle burde kunne køre det, så længe de har en relativt moderne computer og så vidt vides enten IE eller firefox.

http://www.quakelive.com/

Mit navn derinde er Tylonfoxx

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Det eneste problem jeg har med det her spil er alle de fucking cheaters der er på de maps..

Det er fandme utroligt at der nogen som ikke kan spille et spil uden at de absolut skal bruge et program for at kunne ramme.

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det eneste problem jeg har med det her spil er alle de fucking cheaters der er på de maps..

Det er fandme utroligt at der nogen som ikke kan spille et spil uden at de absolut skal bruge et program for at kunne ramme.

har selv oplevet en del af dem på instagib maps, nogle af dem rammer alt for godt til at det kan være dem selv, især på meget lang afstand (bevares der er zoom, men hvis man ligger i den anden ende af banen og løber rundt randomly) hvor de nakker en med et enkelt skud...

Simon: har acceptet din request.

NiEn: Derfor man enten har windåse eller linux smidt ind på mac'en

Rasmus_yamaha: har sendt en request ;)

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Du kan da kigge forbi #quakelive.dk . Der sidder vi en 20-30 stykker som ofte hopper ind og tager et par maps sammen. Det er sku meget hyggeligt :)

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af NiEn
    FOXX en grund til man købe mac, er nettop at slippe af med windåse... ;)

Tja, ellers findes der jo en meget billigere løsning end at købe en Mac, hvis man blot vil slippe af med Windows.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• Jeg synes bare det er fucking utroligt lige meget hvilken server men kommer ind på så er der en af dem der bruger et eller andet så de kan ramme plet hver gang.

Har lige været inde og spille på en svensk FFA server og sørme om der ikke lige var en som kunne præstere en score på 40 kills og 1 death X(

Jeg havde de fucking spillere der de kan bare ødelægge et hvert spil med alt deres lort..

Oprindeligt indlæg af asgerbj

Tja, ellers findes der jo en meget billigere løsning end at købe en Mac, hvis man blot vil slippe af med Windows.

ja kunne også have valgt linux.. men bestemte mig for at prøve mac os :dance:

Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Jeg synes bare det er fucking utroligt lige meget hvilken server men kommer ind på så er der en af dem der bruger et eller andet så de kan ramme plet hver gang.

Har lige været inde og spille på en svensk FFA server og sørme om der ikke lige var en som kunne præstere en score på 40 kills og 1 death X(

Jeg havde de fucking spillere der de kan bare ødelægge et hvert spil med alt deres lort..

står der ikke noget i biblen om at gud har sagt gør mod andre, som de gør ved dig, eller noget i den dur ? ? ?

Oprindeligt indlæg af NiEn

står der ikke noget i biblen om at gud har sagt gør mod andre, som de gør ved dig, eller noget i den dur ? ? ?

Jeg spiller med princip ikke med sådan noget skrammel jeg er ikke en af dem så jeg nægter at spille med det.

Vil hellere whine på side linjen det er sjovere : :T